#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta

#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W 22. odcinku cyklu #PolecajkiNM znajdziesz informacje m.in. o badaniu Kantar „Media Reactions 2024”, e-booku „Ciemna strona influencer marketingu” oraz odcinku podcastu Justyny Kopińskiej „O milimetr do przodu”poświęconym prokrastynacji. Sprawdź, co jeszcze warto znać.
O autorze
2 min czytania 2024-09-06

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#Warte czytania

Kantar „Media Reactions 2024” [BADANIE]

Zgodnie z raportem „Media Reactions 2024” od Kantar, w bieżącym roku, ulubioną platformą reklamową marketerów staje się YouTube. Amazon i TikTok zajmują najwyższe miejsca w rankingu preferencji konsumentów, natomiast Netflix stał się ulubieńcem reklamodawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Ciemna strona influencer marketingu” [E-BOOK]

Bezpłatny e-book „Ciemna strona influencer marketingu” burzy wyidealizowany obraz życia influencerów i influencerek, odkrywając prawdę, o której mało kto ma odwagę mówić. Autorkami książki są dr Emilia Zakrzewska oraz Dagmara Tarka, wykładowczynie Uniwersytetu Warszawskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#Warte słuchania

„Klientomania” to podcast w całości poświęcony efektywnemu i kreatywnemu podejścia do klientów. Czego pragną? Z jakimi potrzebami przychodzą? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w kolejnych odcinkach serii. Jej prowadzący, Maciej Buś, w najnowszej odsłonie opowiada o inkluzywnej obsłudze klienta.

„Markotwórstwo –> jak budować markę?”, czyli podcast Maćka Sznitowskiego „brandoholika” w tym odcinku skupia się na Generacji Z i gamingu w brand marketignu. Wszystko przy okazji rozmowy z Wiktorią Wójcik, co-founderka platformy inStreamly. „Jeśli jako marka potrzebujemy dotrzeć do młodych mężczyzn, to mamy pewien problem” – tłumaczy Wójcik.

„Budowa marki odzieżowej od zera do +10 mln” to temat najnowszego odcinka podcastu „E-commerce oczami praktyków”. W swoim cyklu Piotr Szyszka i Michał Broś, tym razem rozmawiają z Jarkiem Kulewiczem z marki ANSIN.

Odpowiedź na pytanie „Jak przetrwać na trudnym rynku modowym?” w najnowszym odcinku podcastu „Interesy” szukają Bartek Majewski – prowadzący, i Alina Sztoch, COE i współzałożycielka marki Kubota.

Dr hab. Marek Wypych i Justyna Kopińska rozmawiają o zjawisku, jakim jest prokrastynacja, a wszystko w ramach podcastu „O milimetr do przodu”. Czym jest prokrastynacja i jak sobie z nią poradzić? Odpowiedzi poszukaj w podcaście.

#Warte udziału

  • 6 września w Toruniu rozpoczyna się 17. edycja Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves. Hasło tegorocznej odsłony to: „Uzależnić się czy uniezależnić? Płynąć z prądem czy pod prąd?”. Jednym z punktów festiwalu będą warsztaty dla dzieci, młodzieży i dorosłych Art Moves Workshop.
  • 10 września o godz. 11 wystartuje webinar przygotowany przez NowyMarketing i Nextbike. Spotkanie będzie dotyczyło tego, dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r., a poprowadzą je Marcin Sałański i Cezary Dudek.
  • 19 września w Warszawie Krajowa Izba Gospodarcza organizuje konferencję o cyfrowym eksporcie Global Check-In 2024. W wydarzeniu wezmą udział m.in. Ewa Dudzic – wiceprezydent GLOV, Zbigniew Inglot – prezes rady nadzorczej INGLOT i Andrzej Dycha – prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
  • 24 września odbędzie się webinar NapoleonCat pt. „Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media”. Udział w wydarzeniu pozwoli dowiedzieć się m.in. jakie taktyki sprawdzają się w codziennej pracy ekspertów w tej dziedzinie, czy jak wygląda dobrze wprowadzona w życie personalizacja i centralizacja? Zapisz się!
  • 24 i 25 września rusza Insummit 2024. Wydarzenie to będzie okazją do wysłuchania wystąpień m.in. Hanny Wróblewskiej – Ministry Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Roberta Zydla – dyrektora Fabryki Czekolady E. Wedel, czy Olgi Żółcik – Consumer Insight Consultantki McDonald’s Polska.
  • 3 października w Krakowie agencja Harbingers zaprasza na konferencję Digital Gamechangers, podczas której nie zabraknie prelekcji i paneli dyskusyjnych na temat kluczowych aspektów współczesnego marketingu cyfrowego i e-commerce.

PS PolecajkiNM cz. 21: Harari o AI, raport o przebodźcowanej współczesności, konwersja PPC według branży

W 21. odsłonie cyklu #PolecajkiNM przedstawiamy m.in. raport o przebodźcowanej współczesności, najnowszy odcinek podcastu „99 twarzy AI”, w którym Karol Stryja rozmawia z Sebastianem Kondrackim o modelu językowym Bielik v2 oraz zaproszenie na webinar „Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r.” współorganizowany przez Nextbike. Które publikacje wpadły nam w oko w redakcji NowegoMarketingu?