Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>
#warte uwagi
Badania i raporty
Zobacz również
-
#PolecajkiNM cz. 47: badania stanu czytelnictwa w Polsce, raport „Reklamy cyfrowe w UE i Wielkiej Brytanii”, Trend Impact
-
PrzeglądTygodnia [08-14.04.2025]: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia, śpij jak Vincent van Gogh, spodnie Cheetos, aplikacja HomeGirl
-
SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT]
- Firma Prudential opublikowała raport „Generation Beta: Redefining Life, Longevity, and Retirement”, pokazujący obraz przyszłości pokolenia Beta na podstawie badania przeprowadzonego w USA. Pokoleniem Beta nazywamy osoby urodzone między 1 stycznia 2025 roku a 31 grudnia 2039 roku, a autorzy publikacji skupiają się m.in. na tym, jak zmiany technologiczne, społeczne i ekonomiczne wpłyną na bezpieczeństwo finansowe kolejnych pokoleń.

fot. raport Prudential „Generation Beta: Redefining Life, Longevity, and Retirement”
- „Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych” to propozycja od Fundacji Zdrowego Postępu, której celem jest edukacja na temat kryzysu psychicznego w przestrzeni online. Sprawdź, jak skutecznie wspierać w social mediach osoby będące w kryzysie psychicznym oraz budować wrażliwość w przestrzeni cyfrowej opartej na wzajemnym wsparciu i zrozumieniu.

fot. „Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych”, Fundacja Zdrowego Postępu
- Firma Prezentmarzeń opublikowała badanie „Co sądzimy o współczesnych seniorach”, w którym przedstawia, jak seniorzy są postrzegani w społeczeństwie. Okazuje się, że rola seniorów w narodzie nie jest już ograniczona stereotypami, a raczej docenia ich wkład w życie rodzinne i lokalne.

fot. „Co sądzimy o współczesnych seniorach”, Prezentmarzeń
SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT]
#warte posłuchania
- „Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki” – zgodnie twierdzą Katarzyna Rachwalska-Gröning i Sławomir Ronkowski z LPP. W tym odcinku NowyMarketing Podcast posłuchasz m.in. o tym, że LPP ogłosiło wprowadzenie nie tylko strategii dalszego intensywnego rozwoju w Europie, ale także jednej, spójnej strategii employer brandingowej dla wszystkich marek.
- W cyklu InfluLAB gościnią Marty Polakow jest influencerka Michalina Grzesiak z kanału „Krystyno, nie denerwuj matki!”. Sprawdź, jak efektywnie briefować twórców internetowych i zarabiać na współpracach.
- W podcaście „Klientomania” Maciej Buś prezentuje listę trendbooków dotyczących relacji marek z klientami oraz zachowań konsumenckich, wydanych w 2024 roku. Zestawienie zostało wzbogacone o szczegółową analizę i próbę znalezienia punktów wspólnych pomiędzy poszczególnymi pozycjami. Tak narodziło się 10 trendów w obsłudze klienta na 2025 rok.
- W podcaście „99 twarzy AI” gośćmi są Joanna Kołaczkowska i Szymon Majewski. Karol Stryja rozmawia z nimi na temat tego, czy AI to jeszcze narzędzie, czy już NADrzędzie, a także o romantyzmie wobec mediów i tym, czy rzeczywiście „teraz wszystko jest możliwe”, jak twierdzi Matt Subieta.
- Tym razem podcast „Design Practice PL” został poświęcony roli typografii w projektowaniu i kulisom pracy projektanta i typografa. Gościem odcinka jest Mateusz Machalski, projektant graficzny, typograf, wykładowca i działacz na rzecz promocji polskiego projektowania, z którym prowadzące odcinek – Paulina Kacprzak i Aga Naplocha – rozmawiają m.in. na temat tego, jak typografia wpływa na różne dziedziny (od brandingu po UX).