Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#PolecajkiNM cz. 38: raport Bosch Tech Compass, Casebook IAB MIXX Awards 2024, #InfluLAB z Karolem Paciorkiem

#PolecajkiNM cz. 38: raport Bosch Tech Compass, Casebook IAB MIXX Awards 2024, #InfluLAB z Karolem Paciorkiem
W 38. odsłonie cyklu #PolecajkiNM dowiesz się m.in.: jaki był stan rynku reklamy OOH w Polsce w 2024 roku, z jakimi wyzwaniami mierzą się młodzi w internecie, a także jak bardzo GenAI wpływa na nasze zdolności intelektualne.
O autorze
2 min czytania 2025-02-14

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte uwagi

  • Rynek reklamy OOH w Polsce odnotował wzrost w 2024 roku, dając branży powody do optymizmu. Wartość sektora wzrosła o 9,7% rok do roku, osiągając 806 mln PLN. Szczególnie dynamicznie rozwijała się reklama cyfrowa, której udział w rynku wzrósł do blisko 29%. Dowiedz się więcej na temat wyników raportu „Reklama OOH w Polsce w 2024 r.”.

  • Z badania zespołu Microsoft na temat wpływu generatywnej AI na krytyczne myślenie pracowników z obszaru tzw. knowledge work wynika, że GenAI wywiera istotny wpływ na ludzkie zdolności intelektualne. Więcej na temat raportu przeczytasz TUTAJ >>

  • Reklama cyfrowa w 2025 roku będzie opierać się na jeszcze większym wykorzystaniu zaawansowanych technologii i AI, poruszaniu istotnych społecznie tematów, takich jak inkluzywność, zrównoważony rozwój, zdrowie psychiczne czy bezpieczeństwo cyfrowe. Kampanie marketingowe, które zostały nagrodzone w konkursie IAB MIXX Awards 2024 doskonale pokazują, jak kreatywne połączenie tych trendów pozwala na tworzenie reklamy skutecznej, wartościowej i angażującej.

  • Z badania przeprowadzonego przez Rzecznika Praw Dziecka wynika, że aż 44% młodych ludzi zawsze lub prawie zawsze ma kogoś, do kogo może zwrócić się w przypadku niepokojącej sytuacji w sieci. Jednocześnie niemal 1/5 nastolatków chciałaby wziąć udział w zajęciach na temat bezpieczeństwa w wirtualnym świecie. Więcej o publikacji przeczytasz TUTAJ >>

#warte posłuchania

  • W podcaście „Muzealnicy mówią” dowiesz się m.in. jak powstała nowa identyfikacja Muzeum Narodowego w Gdańsku. Sprawdzisz też, jaki wpływ na projekt mieli muzealnicy i publiczność oraz czym jest brand book i jak korzystają z niego muzealnicy.

  • Podcast „E-commerce oczami praktyków” został poświęcony rozmowie z Michałem Laskowskim z marki Sinsay. Sprawdź, jak Sinsay wykorzystuje aplikację mobilną do generowania sprzedaży oraz jakie są dobre praktyki w tym przypadku, a także jak budować zespoły e-commerce.

  • W odcinku #InfluLAB Marta Polakow-Stepanow rozmawia z Karolem Paciorkiem, twórcą internetowym, założycielem podcastu „Imponderabilia”. Jakie znaczenie mają współprace długofalowe? Czy influencer marketing „umiera”? Sprawdź.
  • W tym odcinku „Kanału Strategicznego” prowadzący rozkładają na czynniki pierwsze temat brand marketingu w e-commerce. Sprawdź, czy rzeczywiście można budować biznes wyłącznie na performance marketingu i jak długo skalowanie na samym ROAS-ie działa, zanim dotknie Cię performance plateau.

PS PolecajkiNM cz. 37: raporty „Digital 2025 Global Overview”, „OECD Economic Surveys 2025” i „Prawa dziecka w Polsce 2024”