Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – networking, praktyczna wiedza i triki, które naprawdę działają. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

#PolecajkiNM cz. 48: Stan Młodych 2025, Culture & Trends: Virtual Creators, Jak ludzie używają AI w 2025

#PolecajkiNM cz. 48: Stan Młodych 2025, Culture & Trends: Virtual Creators, Jak ludzie używają AI w 2025
W 48. części cyklu #PolecjakiNM przeczytasz raport YouTube'a na temat wirtualnych twórców, posłuchasz, jak zrobić świetne pierwsze wrażenie i dowiesz się więcej na temat konferencji Brand Jungle.
O autorze
2 min czytania 2025-04-25

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte przeczytania

  • Raport „Stan Młodych 2025” to publikacja organizacji pozarządowej Ważne Sprawy, która pokazuje, jak młodzi ludzie myślą o Polsce, swojej przyszłości, finansach, relacjach, pracy, edukacji i zaangażowaniu społecznym. W jej realizacji wzięło udział ponad 150 osób: badacze i badaczki, marketerzy, przedstawiciele biznesu, administracji publicznej, organizacji społecznych oraz młodzi eksperci i ekspertki, którzy współtworzyli treści raportu i rekomendacji.

Rekomendacje dotyczące raportu znajdziesz >> TUTAJ.

  • YouTube opublikował raport „Culture & Trends: Virtual Creators” na temat rosnącego znaczenia wirtualnych influencerów i tego, w jaki sposób podmioty tworzone przy użyciu sztucznej inteligencji lub wspierane cyfrowo zyskują popularność zarówno na YouTube, jak i poza nim. Wynika z niego m.in., że w 2024 roku grupa zaledwie 300 twórców wirtualnych na YouTube zarobiła ponad 15 miliardów wyświetleń swoich filmów, transmisji na żywo i krótkich filmów, z czego miliard pochodził z samych Stanów Zjednoczonych. W raporcie wymieniono również wirtualnych twórców, którzy w ostatnich miesiącach zyskali największą popularność.

  • W jaki sposób i do czego Polacy będą używać generatywnej AI w 2025 roku? Nad tym zagadnieniem pochylili się twórcy publikacji poświęconej aktualnym trendom i przewidywaniom na kolejne miesiące. Jak się okazuje, na czołowych miejscach w zestawieniu najczęstszych powodów stosowania AI są dziś: wsparcie zawodowe i osobiste, organizacja życia codziennego i znajdowanie celów. Co ciekawe, rok wcześniej na pierwszym miejscu w zestawieniu znalazło się generowanie pomysłów, widać więc znaczącą zmianę z tym zakresie.

#warte posłuchania

  • Ten odcinek podcastu „99 twarzy AI” nosi tytuł „Runęła wieża Babel. Dzięki AI.”, a jego gościnią jest dr Edyta Sadowska, futurolożka. Karol Stryja rozmawia z nią m.in. o tym, jak AI znosi bariery językowe, ale jednocześnie obnaża naszą potrzebę pauzy, dlaczego w dobie AI warto czytać stoików i jak panować nad narracją, by nie dać się sparaliżować wizją dystopii.

  • W podcaście „Z buta w marketing” Oskar Lipiński wraz z gościem, Wojtkiem Walczakiem, Chief Strategy Officerem w agencji Przestrzeń, tłumaczą, jak krok po kroku zaplanować strategię e-commerce. Ten odcinek to prawdziwy must-have dla miłośników marketingu.

  • Jakie są najczęstsze błędy Real Time Marketingu? W jaki sposób ich unikać i co robić, aby nasz RTM był efektywny, a nie tylko efektowny? Na te pytania w podcaście „Prawo dla Biznesu” odpowiada Piotr Kantorowski.

  • W podcaście „Just in Kejs” gościem jest Tomasz Kammel, który przekonuje, że scena to nie miejsce na demokrację. Z mówcą, trenerem wystąpień publicznych i prezenterem Przemek Witkowski, dyrektor kreatywny agencji Plej, rozmawia m.in. o tym, jak zrobić świetne pierwsze wrażenie i jak utrzymać uwagę publiczności od pierwszych sekund wystąpienia.

  • Do biblioteki głosów kolekcji „Iconic Voices” dołącza Piotr Fronczewski. Aktor znany m.in. z filmów „Ziemia Obiecana” czy „Akademia Pana Kleksa”, a także gry „Wiedźmin” przeczyta teksty w polskiej wersji aplikacji mobilnej ElevenReader. Projekt jest realizowany we współpracy z ElevenLabs.

#warte udziału

  • 10 maja 2025 roku na terenie Browarów Warszawskich zaplanowano konferencję Ninja Summit, dedykowaną marketerom i social media managerom-freelancerom. Podczas wydarzenia będzie można wysłuchać 9 prelekcji prowadzonych m.in. przez Katarzynę Krzywicką, Beatę Wierzchowską i Sarę Solarek. Kup bilet >> TUTAJ.
  • 29 maja 2025 roku w Teatrze Nowym w Słupsku odbędzie się Brand Jungle, czyli konferencja w 100% poświęconą stricte brandingowi. To wydarzenie skierowane do właścicieli firm, menedżerów, marketerów i wszystkich, którzy chcą świadomie rozwijać silne i unikalne marki. W programie wydarzenia znalazły się wystąpienia m.in. Agnieszki Szóstek, Piotra Bieli, Bartka Kotowicza, Artura Leśniaka i Szymona Motławskiego. Wydarzenie odbędzie się stacjonarnie, ale zaplanowano również transmisję online na żywo. Upoluj bilet >> TUTAJ.

PS #PolecajkiNM cz. 47: badania stanu czytelnictwa w Polsce, raport „Reklamy cyfrowe w UE i Wielkiej Brytanii”, Trend Impact