#PolecajkiNM cz. 69: Playbook #4: Sport i Marketing, Raport Gamingowy 2025, webinar Streetcom Poland

#PolecajkiNM cz. 69: Playbook #4: Sport i Marketing, Raport Gamingowy 2025, webinar Streetcom Poland
W 69. odsłonie cyklu #PolecajkiNM przeczytasz o premierze Playbooka #4: Sport i Marketing, posłuchasz o małych miastach w Polsce i zajrzysz do raportu o AI w pracy.
O autorze
2 min czytania 2025-10-24

#warte przeczytania

  • Playbook #4: Sport i Marketing – już dostępny! 208 stron pełnych inspiracji: kampanii, trendów, opinii ekspertów, wywiadów i praktycznych wskazówek. W środku także wyniki plebiscytu NowegoMarketingu na największy polski sportowy sukces marketingowy 25-lecia. Pobierz i dołącz do gry.

  • Portal Res Futura w publikacji „Lajki i sondaże” przeanalizował działania komunikacyjne Prawo i Sprawiedliwość prowadzone od lipca do połowy października 2025 roku. Omówiono m.in. skuteczność, główne motywy komunikacyjne i efekty końcowe.

  • Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie alkoholu, a piwo bezalkoholowe staje się symbolem odpowiedzialności i nowoczesnego stylu życia. Najnowszy raport WEI pokazuje, że trend NoLo (No and Low Alcohol) to nie chwilowa moda, lecz kulturowa zmiana, która redefiniuje pojęcie „picie w towarzystwie”. Czytaj więcej TUTAJ >>

  • Według najnowszego raportu prof. Dominiki Maison „Polacy o sztucznej inteligencji w miejscu pracy” połowa z nas postrzega AI jako zagrożenie, a połowa jako szansę. Choć 58% Polaków obawia się utraty pracy przez rozwój technologii, tylko 16% czuje realne zagrożenie dla własnego stanowiska. Czytaj więcej TUTAJ >>

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Oficjalnie twierdzimy, że obecność celebrytów w reklamach nas nie rusza. W praktyce – to właśnie oni najczęściej przesądzają o skuteczności kampanii. Poznaj pozostałe wnioski z raportu „Celebryci w reklamie: tak czy nie?” SW Research i LoveBrands Group. Czytaj więcej TUTAJ >>
  • Z Raportu Gamingowego 2025, opracowanego przez HP Inc. Polska i SW Research, wynika, że gaming to nie tylko rozrywka, ale realna przestrzeń rozwoju kompetencji przyszłości. Gracze uczą się strategicznego myślenia, kreatywności i adaptacji do zmian – umiejętności, które coraz częściej decydują o sukcesie zawodowym. Czytaj więcej na temat publikacji „Różne twarze polskiego gracza” TUTAJ >>

#warte posłuchania

  • Posłuchaj nagrania webinaru „Jak wygrać w ekosystemie Google w dobie AI?”, w którym Kinga Mech (Biddable Media Director, Sales&More) i Łukasz Kacprzak (SEO & Content Director, Sales&More) przedstawili praktyczne rady dla marketerów, którzy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie walczyć o uwagę klientów w nowej erze cyfrowej.
  • W podcaście „Mamy na to slajd” tematem rozmowy są marzenia mieszkańców małych miast, a także małe miasta w ogóle. Czym są? Co je charakteryzuje? Właśnie tym zagadnieniom prowadzący, Jakub Kwaczyński i Marta Ulman, poświęcili aż dwa odcinki. Do studia zaproszono Martę Grybś-Kabocik i Agnieszkę Warzybok z PTBRiO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • W podcaście „Kanał Strategiczny” Wojtek Walczak i Tomek Domański rozmawiają o skalowaniu działań marketingowych. Dowiedz się, dlaczego krótkoterminowe działania są kuszące, ale często ograniczają skalę wzrostu oraz jak myśleć o budżecie marketingowym w podziale na long term i short term.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Ta odsłona podcastu „semCAST” to relacja z Online Marketing Camp, podczas której Krzysztof Marzec rozmawia z ekspertami o tym, jak zmienia się sposób wyszukiwania informacji i co firmy muszą zrobić, by pozostać widoczne. Głos zabrali: Ewelina Podrez-Siama, Szymon Słowik, Grzegorz Strzelec i Robert Niechciał.

  • W podcaście „Techstornie – rozmowy o technologiach” posłuchasz o ukrytych kosztach wielkich centrów danych. Prowadzą Sylwia Czubkowska i Joanna Sosnowska, które do studia zaprosiły Aurorę Gómez z hiszpańskiej grupy aktywistów Tu Nube Seca Mi Río, Martę Tymoszuk, Tomasza Ciechomskiego i Joannę Ciechomską z organizacji Stowarzyszenie Aktywnych Sąsiadów z miejscowości Michałowice pod Warszawą oraz Mariannę Sobkiewicz z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

#warte udziału

  • „Ja tego nie jem, ja tego nie polecę…” – takie reakcje często słyszą marketerzy działający w tzw. trudnych kategoriach. Jak jednak sprawić, by konsumenci nie tylko przełamali opór, ale sami stali się ambasadorami marki? Dowiedz się tego podczas bezpłatnego webinaru, który poprowadzą Filip Dąbrowski i Matylda Szymalska ze Streetcom Poland. Już 5 listopada 2025 roku o godz. 11. Zapisz się TUTAJ >>

  • Jeszcze tylko do 26 października (niedziela) trwa 16. edycja Festiwalu Kamera Akcja. Online i stacjonarnie (w Łodzi) można oglądać filmy z najlepszych światowych festiwali, a także spotkać się z twórcami kina i innymi fanami srebrnego ekranu. Szczegóły TUTAJ >>

PS PolecajkiNM cz. 68: „Poverty Watch 2025”, „The Future of Taste Report” i rozmowy o dezinformacji