Na konferencji dowiesz się, ile kosztują projekty i ile się za nie płaci naprawdę. Prelegenci ujawnią realne kosztorysy i korespondencje z klientami. Pokażą nigdy nieopublikowane szkice i projekty. Opowiedzą o autentycznych fackupach i biznesowych wpadkach. Podpowiedzą jak szukać i jak ogarnąć klientów, jak działać z małymi budżetami i z dużymi kosztami. Omówią briefy i dziwne przetargi.
Wystąpią: Oskar Podolski (247studio), Przemek Dębowski (Karakter), Beata Śliwińska Barrakuz, Zosia Dzierżawska i Grzegorz Łotysz (The Codeine).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Bez lania wody, bez taniego coaching, bez PR-owego bełkotu, bez kreatywnych pogaduszek i bez pokazywanie portfolio (które i tak jest w internecie). Bezpośrednio, do celu i bez straty czasu.
Bilety dostępne są w cenie 125 złotych.
Uwaga! Kupując bilet otrzymujesz 90% zniżkę na udział w konkursie Polish Graphic Design Awards.
Szczegóły: talks.polishgraphicdesign.com/
Bilety: ti.to/polish-graphic-design/polish-graphic-design-talks-01
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing