POLOmarket z nową kampanią marketingową

Największa polska sieć supermarketów wraz z agencją reklamową JUST opracowała strategię komunikacyjną, której efektem jest nowa kampania pod hasłem „DO POLO PO”.
O autorze
1 min czytania 2023-08-22

Bardzo istotnym elementem strategii są produkty private brand, stanowiące duży i cały czas rosnący udział w ofercie POLOmarketu. Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród to tylko niektóre z nich. Oferują nie tylko bardzo dobry stosunek jakości do ceny, ale zaskakują również unikalnymi na rynku cechami, takimi jak skład czy warianty smakowe, co sieć komunikuje jako wyróżnik. 

– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną jest dalsza lojalizacja własnej bazy klientów, jak i pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci, a także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy oraz promowanie doskonałych produktów naszych marek – wskazuje Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Nową platformę kreatywną otwiera hasło „DO POLO PO”, które w warstwie audio przyjęło formę bardzo charakterystycznego jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umilliani). Skomponowany w użyciem oryginalnej linii melodycznej cover „DO POLO PO” w lekkiej, wpadającej w ucho formie zachęca do odwiedzania sklepów i robienia zakupów. 

Tematem spotów i jednoczenie powodem zachęcającym do odwiedzin są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych megahitów. Kreacja za każdym razem w formie zabawnego dialogu lub monologu przekonuje potencjalnych klientów, iż warto wybrać się „DO POLO PO” wyjątkowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. W warstwie wizualnej „DO POLO PO”, zyskało swoją dynamiczną graficzną formę, która puentuje obietnicę marki, iż warto często odwiedzać sklepy POLOmarket. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, video, digital, outdorze, digital display, SoMe i gazetkach. 

PS Aplikacja POLOmarket wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Mobilna aplikacja sieci POLOmarket otrzymała wyróżnienie w kategorii „Best adaptation to new digital reality”. Jury doceniło rekordowo krótkie wdrożenie modułu Click&Collect, trwające zaledwie 4 tygodnie i będące odpowiedzią sieci na wyzwania związane z pandemią COVID-19.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się