Bardzo istotnym elementem strategii są produkty private brand, stanowiące duży i cały czas rosnący udział w ofercie POLOmarketu. Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród to tylko niektóre z nich. Oferują nie tylko bardzo dobry stosunek jakości do ceny, ale zaskakują również unikalnymi na rynku cechami, takimi jak skład czy warianty smakowe, co sieć komunikuje jako wyróżnik.
– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną jest dalsza lojalizacja własnej bazy klientów, jak i pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci, a także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy oraz promowanie doskonałych produktów naszych marek – wskazuje Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Nową platformę kreatywną otwiera hasło „DO POLO PO”, które w warstwie audio przyjęło formę bardzo charakterystycznego jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umilliani). Skomponowany w użyciem oryginalnej linii melodycznej cover „DO POLO PO” w lekkiej, wpadającej w ucho formie zachęca do odwiedzania sklepów i robienia zakupów.
Tematem spotów i jednoczenie powodem zachęcającym do odwiedzin są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych megahitów. Kreacja za każdym razem w formie zabawnego dialogu lub monologu przekonuje potencjalnych klientów, iż warto wybrać się „DO POLO PO” wyjątkowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. W warstwie wizualnej „DO POLO PO”, zyskało swoją dynamiczną graficzną formę, która puentuje obietnicę marki, iż warto często odwiedzać sklepy POLOmarket.
Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, video, digital, outdorze, digital display, SoMe i gazetkach.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS Aplikacja POLOmarket wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2021
Mobilna aplikacja sieci POLOmarket otrzymała wyróżnienie w kategorii „Best adaptation to new digital reality”. Jury doceniło rekordowo krótkie wdrożenie modułu Click&Collect, trwające zaledwie 4 tygodnie i będące odpowiedzią sieci na wyzwania związane z pandemią COVID-19.
Słuchaj podcastu NowyMarketing