Przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska akcja ma na celu zaproszenie do zapoznania się z wyjątkowymi cechami hybrydowego Clio, Captura hybrydy Plug-in oraz w 100% elektrycznego Zoe. Kampanii realizowanej m.in. w mediach społecznościowych i w radiu towarzyszy hasło „Elektromobilność dla Ciebie”.
– Kolejny raz zapraszamy do wspólnych działań naszych olimpijczyków. Dzięki owocnej współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim od lat obserwujemy jak świetnie sprawdzają się nie tylko na najbardziej wymagających skoczniach świata, ale także w roli ambasadorów marki Renault. Tym razem nasza współpraca będzie miała elektryzujący charakter, a jej stawką będzie popularyzacja nowoczesnych rozwiązań Renault w dziedzinie elektromobilności – powiedziała Olga Pilarczyk, marketing communication manager east z Renault Polska.
Zobacz również
Od 14 listopada zaczynają się specjalne dni jazd testowych. Każdy, kto zapisze się na testy za pośrednictwem tej strony, będzie mógł doświadczyć przyjemności jazdy hybrydowym Clio, Capturem hybrydą Plug-in oraz w 100% elektrycznym Zoe. Uczestnicy testów będą mogli również porównywać wyniki na specjalnej stronie testujhybrydy.renault.pl. Podczas testów będą rejestrowane m.in. takie parametry jak czas jazdy w trybie elektrycznym, zużycie paliwa, emisja CO2, na podstawie których platforma zaprezentuje oszczędności względem samochodu z silnikiem benzynowym.
Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy z udziałem popularnych skoczków będziemy mogli śledzić na Facebooku, YouTubie i Instagramie. Dla każdego z promowanych modeli Renault agencja Publicis Worldwide Polska opracowała dedykowane kreacje wzbogacone o materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej podczas kręcenia spotów. Kampanię w mediach społecznościowych wspierają emisje reklam w popularnych stacjach radiowych takich jak Radio ZET, RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Meloradio ,Chilli ZET, Antyradio, Radio Eska, Tok FM, Złote Przeboje.
Produkcję powierzono studiu Filmokracja. Za reżyserię odpowiada Karol Kołodziński. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing