„Łazik NASA ląduje na Masie. Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) ogłosiła, że pierwszy raz od dekady zacznie poszukiwania nowych astronautów. Świat idzie naprzód, kosmos odgrywa coraz większą rolę, a POLSA rozwija się, by dać polskiemu społeczeństwu dostęp do korzyści płynących z jego eksploracji przestrzeni kosmicznej” – czytamy w oficjalnym komunikacie Polskiej Agencji Kosmicznej.
Od 1 marca br. POLSA ma nową identyfikację wizualną, która jest znakiem kolejnych zmian, jakie już zachodzą i wyzwań, jakie stoją przed agencją w najbliższych latach. Jak podkreślili przedstawiciele Polskiej Agencji Kosmicznej, nowe logo służy budowaniu wizerunku POLSA jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej.
Zobacz również
Nowe logo agencji składa się teraz z czarnych, oddalonych od siebie liter, które układają się w słowo „POLSA”, zaś litera „O” sprawia wrażenie, jakoby krążyła na orbicie. Jest to oczywiście zabieg celowy, który ma za zadanie ukazać silne połączenie działań agencji z kosmosem poprzez skojarzenie z Układem Słonecznym.
nowe logo POLSA
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
poprzednie logo POLSA
Dodatkowo – jak czytamy na stronie agencji – nowe logo lepiej prezentuje się na różnych polach i różnych nośnikach.
Za projekt odświeżonej identyfikacji wizualnej POLSA odpowiada agencja Kotbury.
PS
Marka Peugeot zaprezentowała swoje nowe logo. Tym razem koncern motoryzacyjny postanowił powrócić do stylu, w jakim utrzymany był logotyp brandu w latach 60.
PS2
Po 22. latach Muzeum Narodowe w Poznaniu postanowiło zmienić swoje logo. Jak mówią przedstawiciele instytucji, jest to nie tylko zmiana w obszarze systemu identyfikacji wizualnej, ale przede wszystkim głęboka zmiana organizacyjna.
PS3
Wyczekiwany 2021 rok dość szybko zaskoczył część konsumentów i marketerów. Wszystko za sprawą działań rebrandingowych, które sfinalizowało kilka firm o globalnym zasięgu. Co było motorem napędowym tych zmian? Czy niewielkie odświeżenie logo lub całkowita zmiana identyfikacji wizualnej jest w tym trudnym dla gospodarki czasie dobrym krokiem? A może największe marki chcą nam zakomunikować pewne długofalowe dążenia i plany?