W 2020 roku marka Peugeot obchodziła 210-lecie istnienia. W tym czasie marka już kilkukrotnie odświeżała swoje logo, zaś motyw lwa był jego nieodłącznym elementem.
Wraz z rozpoczęciem nowej dekady Peugeot postanowił ponownie zmienić swoje logo. Zostało ono zaprezentowane tuż po niedawnej integracji marki z koncernem motoryzacyjnym Stellantis. Patrząc na logotypy, które obecne były w historii marki, nowe logo to ewidentny powrót do przeszłości.
Zobacz również
Jak przyznała marka, nowe logo ma za zadanie podkreślić wejście Peugeota do segmentu premium. Odświeżona identyfikacja wizualna początkowo pojawi się w materiałach promocyjnych brandu i u dealerów, zaś pierwszym modelem, który wejdzie na rynek już z nowym logo, będzie Peugeot 308 – jego premierę zaplanowano na marzec br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Natomiast do końca 2023 roku wszystkie witryny dealerskie mają przejść rebranding.
PS
Marka General Motors zmieniła swoje słynne logo, które było stosowane przez nią od 1964 roku. Nowa identyfikacja wizualna firmy symbolizuje zmiany zachodzące w koncernie, a także jej dążenia do upowszechnienia pojazdów elektrycznych.
PS2
Marka Opel ma nową oprawę wizualną – logo narysowane cieńszą linią, nowa czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego mają na za zadanie sygnalizować innowacyjność, z jaką chce być kojarzony niemiecki brand.
PS3
W marcu 2020 roku niemiecka marka BMW zaprezentowała swoje nowe logo – słynny znak brandu motoryzacyjnego zyskał teraz swego rodzaju transparentność i stał się płaski.
PS4
Podobną zmianę przeszło w ubiegłym roku logo marki Volkswagen – charakterystyczny znak brandu również został pozbawiony wypukłości, stał się zarazem płaski i prosty.