Polska ilustratorka stworzyła grafiki do nowej kolekcji marki H&M

Polska ilustratorka stworzyła grafiki do nowej kolekcji marki H&M
Szwedzka marka H&M zaprosiła polską artystkę Karolinę Kijak do międzynarodowej współpracy – w jej ramach ilustratorka stworzyła grafiki, które zdobią ubrania z nowej, dziecięcej kolekcji brandu.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Karolina Kijak to kolejna polska artystka, która już ma na swoim koncie międzynarodową współpracę ze znaną marką – pod koniec stycznia br. informowaliśmy o wspólnym projekcie Marc Jacobs Fragrances z ilustratorką Karoliną Pawelczyk, w ramach której powstała seria barwnych grafik, promujących zapach brandu – Daisy Daze. Wcześniej zaś dla francuskiego domu mody Hermès projekty stworzyli Anna Glik oraz Jan Bajtlik

Teraz grafiki polskiej ilustratorki Karoliny Kijak zdobią ubrania z nowej, wiosennej kolekcji marki H&M dla najmłodszych. Artystka stworzyła serię akwarelowych ilustracji, przedstawiających podobizny zwierząt, takich jak m.in. żyrafa, rekin, flaming czy też gepard. 

Grafiki pojawią się na ubraniach, a także akcesoriach z kolekcji dla dzieci, która wejdzie do sklepów H&M już 5 marca br. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.

PS2

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.