Elementy są pionierem w dziedzinie nie tylko zaangażowanej mody, ale także transparentnej komunikacji z klientem – od początku istnienia konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę. Przejrzystość cen to obok transparentności produkcji oraz kapitału społecznego główny filar działalności Elementów.
Marka nie goni za trendami; tworzy uniwersalne, ponadczasowe ubrania, które idealnie sprawdzają się zarówno na co dzień, jak i w wyjątkowych okazjach. Elementy wykorzystują wysokogatunkowe materiały, m.in. lyocell, cupro, ecovero, modal, pochodzące od sprawdzonych dostawców, a w trosce o środowisko ograniczają szkodliwość procesu produkcji odzieży do minimum. W tożsamość marki wpisane jest pragnienie pozytywnego oddziaływania na otoczenie i ludzi, dlatego minimum 1 proc. ceny każdego produktu Elementy przeznczają na działania prospołeczne.
Zobacz również
Big Picture, które specjalizuje się w projektach mądrze łączących biznes z odpowiedzialnością społeczną, będzie odpowiedzialne za strategię oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami. Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy. Po stronie Big Picture za komunikację marki Elementy odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.