Polska realizacja nagrodzona w konkursie Dubai Lynx 2016!

Warszawska agencja interaktywna WebTalk działająca w kooperacji z agencją KERRIS zdobyły brązową nagrodę w Dubai Lynx 2016 – jednym z najważniejszych konkursów reklamowych na świecie, będącego częścią Lions Festivals (organizatora m.in. Cannes Lions).
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

Nagroda została przyznana za aplikację „Drummers” wykonaną na zlecenie agencji Wunderman Middle East.

Agencja WebTalk została wyróżniona brązową nagrodą w kategorii „Mobile” za stworzenie aplikacji Drummers dla agencji Wunderman MENA. Aplikacja nawiązuje do jednej z najstarszych arabskich tradycji Musaharati – ulicznych bębniarzy, którzy budzili ludzi w okresie postu ramadan, by mogli oni zjeść śniadanie przed wschodem słońca, zwane Suhor. Aplikacja „Drummers” przywraca pamięć o tej – zapomnianej wskutek urbanizacji tradycji i tak jak prawdziwi Musaharati budzi o odpowiedniej porze, uwzględniając zmienny czas porannych posiłków.

Za działania programistyczne odpowiadała Grupa &more, powstała z połączenia kompetencji agencji WebTalk i KERRIS.

Dubai Lynx to jeden z najważniejszych konkursów kreacji reklamowej na świecie i najważniejszy taki konkurs w regionie Bliskiego Wschodu, Azji i Afryki Północnej. Jego twórcami są organizatorzy Cannes Lions i Eurobest Awards, a po raz pierwszy nagrody zostały w nim przyznane w 2007 r. W tegorocznej edycji konkursu w kategorii „Mobile” przyznano wyłącznie nagrody Grand Prix, srebrną oraz brązową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej. W portfolio WebTalk są takie marki jak: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit. W ostatnich latach agencja regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych festiwalach reklamowych.

KERRIS group jest polską agencją interaktywną, która projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu dla klientów z 12 państw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się