Redakcją magazynu PURO People jest polska sieć PURO Hotels, która poprzez zaangażowanie w życie kulturalne i działania edukacyjne popularyzuje wiedzę na temat designu i sztuki.
PURO People to wydawany w języku angielskim rocznik o ludziach, którzy inspirują, artystach, projektantach, twórcach i kreatywnych markach. To unikalna kolekcja wywiadów, sesji, artykułów i esejów. Redakcja przybliża czytelnikom otaczający świat designu, architektury i sztuki, prezentując sylwetki osób, które go tworzą.
Zobacz również
Do realizacji magazynu zaproszono utalentowanych fotografów, ilustratorów, autorów i dziennikarzy. Wśród bohaterów pierwszego numeru są ludzie, których warto lepiej poznać, nie tylko ze względu na ich zawodowe osiągnięcia, ale też niezwykłe osobowości. Bezkompromisowy Geza Schoen opowiada o swojej fascynacji molekułami i kulisach pracy niezależnego perfumiarza, a Maria Jeglińska, zdradza, dlaczego nie lubi być nazywana artystką. Redakcja przygląda się bliżej gwiazdorskim studiom architektonicznym – duńsko-włoskiemu GamFratesi, londyńskiemu studio Conran i budapeszteńskiemu Archikonowi. W tym zróżnicowanym gronie znaleźli się również: Hania Rani, która opowiada o życiu w podróży i poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi, Grzegorz Piątek, który opisuje magię życia hotelowego, a także Basia Kuligowska i Przemysław Nieciecki z PION Studio, pasjonaci wnętrz z duszą, którzy na polskim rynku fotografów wnętrz nie mają sobie równych. Okładkowa załoga to dobrze znani entuzjastom skandynawskiego designu architekci ze studia projektowego Norm Architects.
Magazyn jest dostępny stacjonarnie w wybranych hotelach PURO, a także w sklepie internetowym PURO Gift Shop, w którym kupić można selekcję przedmiotów wykonanych przez lokalne studia projektowe i cenionych rzemieślników.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Cenam magazynu (180 stron) to 25 zł. Redaktorką naczelną została Joanna Oparcik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Wrocław nakręcił film promocyjny w stylu serii o Indiana Jones
Kampania zatytułowana „Wrocław Miasto Przygody” oparta jest na kreacji filmowej nawiązującej do klasycznych filmów czy gier przygodowych, jak „Kod da Vinci”, „Indiana Jones” czy „Tomb Raider”. Film w interesujący sposób zachęca do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska.