Redakcją magazynu PURO People jest polska sieć PURO Hotels, która poprzez zaangażowanie w życie kulturalne i działania edukacyjne popularyzuje wiedzę na temat designu i sztuki.
PURO People to wydawany w języku angielskim rocznik o ludziach, którzy inspirują, artystach, projektantach, twórcach i kreatywnych markach. To unikalna kolekcja wywiadów, sesji, artykułów i esejów. Redakcja przybliża czytelnikom otaczający świat designu, architektury i sztuki, prezentując sylwetki osób, które go tworzą.
Zobacz również
Do realizacji magazynu zaproszono utalentowanych fotografów, ilustratorów, autorów i dziennikarzy. Wśród bohaterów pierwszego numeru są ludzie, których warto lepiej poznać, nie tylko ze względu na ich zawodowe osiągnięcia, ale też niezwykłe osobowości. Bezkompromisowy Geza Schoen opowiada o swojej fascynacji molekułami i kulisach pracy niezależnego perfumiarza, a Maria Jeglińska, zdradza, dlaczego nie lubi być nazywana artystką. Redakcja przygląda się bliżej gwiazdorskim studiom architektonicznym – duńsko-włoskiemu GamFratesi, londyńskiemu studio Conran i budapeszteńskiemu Archikonowi. W tym zróżnicowanym gronie znaleźli się również: Hania Rani, która opowiada o życiu w podróży i poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi, Grzegorz Piątek, który opisuje magię życia hotelowego, a także Basia Kuligowska i Przemysław Nieciecki z PION Studio, pasjonaci wnętrz z duszą, którzy na polskim rynku fotografów wnętrz nie mają sobie równych. Okładkowa załoga to dobrze znani entuzjastom skandynawskiego designu architekci ze studia projektowego Norm Architects.
Magazyn jest dostępny stacjonarnie w wybranych hotelach PURO, a także w sklepie internetowym PURO Gift Shop, w którym kupić można selekcję przedmiotów wykonanych przez lokalne studia projektowe i cenionych rzemieślników.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Cenam magazynu (180 stron) to 25 zł. Redaktorką naczelną została Joanna Oparcik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Wrocław nakręcił film promocyjny w stylu serii o Indiana Jones
Kampania zatytułowana „Wrocław Miasto Przygody” oparta jest na kreacji filmowej nawiązującej do klasycznych filmów czy gier przygodowych, jak „Kod da Vinci”, „Indiana Jones” czy „Tomb Raider”. Film w interesujący sposób zachęca do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska.