8 sierpnia rozpoczęła się kampania Orange na kartę – „Historie na kartę”, mająca na celu w humorystyczny sposób zachęcić do skorzystania z promocji „6 GB za 6 zł”. Operator do współpracy zaprosił znanych polskich youtuberów: Cyber Mariana, Rafała Masnego i Roberta Pasuta z Abstrachuje, Aleksandrę Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalenę Gawęcką (Madeline Gavi).
Odcinek 1.
Zobacz również
Odcinek 2.
Odcinek 3.
Kampania „Historie na kartę” składać się będzie z trzech odcinków: „6 złotych monet”, „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną”. Za jej realizację odpowiada VML Poland, dom produkcyjny Sputnik oraz Coloroffon. Reżyserem spotów został Filip Syczyński, a scenariusz przygotowali Robert Pasut, Rafał Masny oraz Aleksandra Kasprzyk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nie jest to pierwsza kampania Orange, w ramach której do współpracy marka zaprosiła znanych youtuberów. We wcześniejszych produkcjach udział brali m.ni. Cyber Marian, Izak czy Enzzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obecnie coraz więcej marek decyduje się na współpracę z youtuberami czy aktorami. Ciekawym przykładem takiej współpracy jest projekt Allegro „Legendy Polskie”, w którym udział wzięła m.in. Aleksandra Kasprzyk (Mishon).