Polska wersja Gry o Tron? Abstrachuje w nowej kampanii Orange

Polska wersja Gry o Tron? Abstrachuje w nowej kampanii Orange
Abstrachuje, Cyber Marian, Madeline Gavi i Mishon zostali bohaterami najnowszej kampanii Orange - „Historie na kartę”.
O autorze
1 min czytania 2016-08-09

8 sierpnia rozpoczęła się kampania Orange na kartę – „Historie na kartę”, mająca na celu w humorystyczny sposób zachęcić do skorzystania z promocji „6 GB za 6 zł”. Operator do współpracy zaprosił znanych polskich youtuberów: Cyber Mariana, Rafała Masnego i Roberta Pasuta z Abstrachuje, Aleksandrę Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalenę Gawęcką (Madeline Gavi).

Odcinek 1.

Odcinek 2.

Odcinek 3.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Historie na kartę” składać się będzie z trzech odcinków: „6 złotych monet”, „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną”. Za jej realizację odpowiada VML Poland, dom produkcyjny Sputnik oraz Coloroffon. Reżyserem spotów został Filip Syczyński, a scenariusz przygotowali Robert Pasut, Rafał Masny oraz Aleksandra Kasprzyk.

Nie jest to pierwsza kampania Orange, w ramach której do współpracy marka zaprosiła znanych youtuberów. We wcześniejszych produkcjach udział brali m.ni. Cyber Marian, Izak czy Enzzi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obecnie coraz więcej marek decyduje się na współpracę z youtuberami czy aktorami. Ciekawym przykładem takiej współpracy jest projekt Allegro „Legendy Polskie”, w którym udział wzięła m.in. Aleksandra Kasprzyk (Mishon).