Polski oddział IKEA dodaje do oferty… kapelusz, który pasuje do kultowej niebieskiej torby

Polski oddział IKEA dodaje do oferty… kapelusz, który pasuje do kultowej niebieskiej torby
Sieć sklepów IKEA poinformowała o rozszerzeniu swojej oferty o modowy element. Chodzi o kapelusz, który wykonano z tego samego materiału, z którego stworzona jest kultowa i wytrzymała torba.
O autorze
1 min czytania 2023-11-10

fot. IKEA

Kultową niebieską torbę ze szwedzkiej sieci sklepów IKEA zna prawdopodobnie każdy. Przedmiot zainspirował nawet znanych projektantów do stworzenia własnego odpowiednika. Zrobił to chociażby projektant Balenciagi, który mówił wówczas, że ciągłe korzystanie z popularnych toreb podczas studiów, zainspirowało go do stworzenia własnego produktu. W ten sposób powstał element garderoby od Balenciagi, który kosztował 2145 dolarów.

fot. Claudio Lavenia / Getty Images

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szwedzka sieć sklepów wprowadziła do sprzedaży kapelusze wykonane z tego samego materiału, co jedna z najpopularniejszych i najczęściej używanych toreb na świecie. Kapelusz przypomina fasonem czapkę z dziecięcych lat, którą pamięta większość z nas. Ten element garderoby stał się kultowym nakryciem głowy szczególnie wśród pokolenia Z. Bucket hat był wprowadzony do sprzedaży w 2020 roku w australijskim oddziale IKEA. Tym razem przyszedł czas na Polskę.

IKEA pisze na stronie produktu, że kapelusz „zapewnia ochronę przed słońcem i deszczem i jest łatwy do utrzymania w czystości – wystarczy spłukać i wysuszyć”. Dodatkowo, sklep zapewnia, że kapelusz jest niezniszczalny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. IKEA

Kapelusz kosztuje 12,99 zł i jest dostępny na stronie internetowej sklepu.

PS Ikea pokazuje prawdziwe życie w najnowszej kampanii. „Chcemy, aby nasze produkty pomagały mierzyć się z codziennością”

Kto z nas chociaż raz nie przeglądał z wypiekami na policzkach katalogu Ikei, planując remont? Od dziesięcioleci marka inspiruje kolejne pokolenia w różnych zakątkach świata.

PS2 Przedłuż życie swoich mebli – to co dobre, niech się nie kończy

Pod tym hasłem IKEA promuje rozwiązania w duchu cyrkularności, sprzyjające przedłużaniu życia produktów oraz wspiera świadome i odpowiedzialne zakupy, by tworzyć lepiej pomyślany dom. W roku finansowym 2023, z możliwości przedłużających życie produktów skorzystało w naszym kraju aż 1,8 mln klientów.