Polskie agencje z 17 wyróżnieniami na Golden Drum 2022

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum Jury przyznało 31 brązowych, 28 srebrnych, 24 złote Bębny oraz 9 nagród Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Wręczono też 13 nagród specjalnych i wyróżnień. Agencje z Polski otrzymały łącznie 17 nagród.
O autorze
1 min czytania 2022-09-27

Festiwal Golden Drum 2022 zakończył się 23 września uroczystą gala wręczenia nagród w Rovinj w Chorwacji.

Wśród wszystkich zgłoszeń, pochodzących z 24 różnych krajów, znalazło się 10 finalistów z Polski. Jury uhonorowało polskie agencje 5 brązowymi statuetkami, 6 srebrnymi i 6 złotymi.

Agencja Change Serviceplan zdobyła 2 złote, 3 srebrne i 2 brązowe Bębny za kampanię „Unmute: Głośniej niż decybele” dla Polskiego Związku Głuchych.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała 2 brązowe i 1 złotą statuetkę za kampanię „Pomocny Whopper Jr.” dla marki Burger King.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Grey Group została nagrodzona 3 złotymi statuetkami za stworzenie aplikacji „Sejmomierz” dla Stowarzyszenia 61/MamPrawoWiedziec.pl.

Brązowa i srebrna nagroda powędrowały do agencji VMLY&R Warsaw za kampanię „Pierwsza pomoc ludzkości”, która powstała dla banku BNP Paribas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zwiastun gry Techlandu „Dying Light 2 Stay Human” przygotowana przez Platige Image została uhonorowana Srebrnym Bębnem. Agencja otrzymała też nominację za działania dla Aston Martin V12 Vantage.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W finale Golden Drum 2022 znaleźli się także:

  • Havas Creative Group za kampanię „Dobro nie zna granic” dla Fundacji Ocalenie i Klubu Inteligencji Katolickiej;
  • Feeders Agency za kampanię „Spray The Sweaty” w grze „Fortnite” dla marki Old Spice;
  • Agencja Just za kampanię „Mniej plastiku. Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło” dla Credit Agricole;
  • Twin. Digital Collective za akcję „Be kind rewind” dla firmy 4.30 Studio z branży produkcji filmowej.