Łowicz w prezentuje w nowym spocie telewizyjnym to, co najlepsze w wakacjach – piękną pogodę, radość, korzystanie z życia i przepyszny smak. Lato na okrągło to niespełnione marzenie, ale Łowicz zatrzymał unikalny smak letnich, dojrzałych pomidorów w każdej puszce. Dzięki temu możemy cieszyć się właściwościami najlepszych pomidorów bez względu na porę roku.
Reklama przedstawia Pomidory Łowicz w puszce, które marka oferuje w dwóch wariantach – całe i krojone. W tej formie są idealne jako składnik zup, sosów i innych dań. Łowicz to szeroki wybór produktów pomidorowych, takich jak przeciery, koncentraty czy passata – wszystkie są bez dodatku soli i wszystkie stanowią źródło cennego potasu.
Zobacz również
Spot prezentujący pomidory na okrągło możemy obejrzeć na wybranych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD. Kampanię wspierać będzie dodatkowo komunikacja w mediach społecznościowych.
Zachęcamy do oglądania na okrągło:
Start kampanii: 16.10.2017 r. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing