W sieci sklepów Wólczanka jeszcze tylko do 31 stycznia trwa akcja „Daj niepotrzebnym ubraniom drugie życie” organizowana we współpracy z marką Ubrania Do Oddania. W ramach kampanii, w 6 sklepach marki można oddać odzież wrzucając ją do specjalnych boxów. Każdy kilogram zebranych rzeczy przełoży się na złotówkę pomocy dla podopiecznych Fundacji „Zdążyć z pomocą”.
Celem wspólnej akcji marek Wólczanka i Ubrania Do Oddania jest promocja idei zrównoważonej mody i cyrkularności, a także pomoc potrzebującym dzieciom. Wólczanka przyjmuje odzież nową i używaną dowolnych marek. Przekazane ubrania są dostarczane do marki Ubrania Do Oddania, gdzie są sortowane i odświeżane. Część z nich trafia do drugiego obiegu, dzięki temu zyskują nowych właścicieli i unikają wyrzucenia do śmieci. Ubrania nienadające się do dalszego używania są poddawane recyclingowi.
Zobacz również
Kilogram odzieży przełoży się na złotówkę wsparcia dla dzieci objętych programem Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”. Zebrane pieniądze pomogą w poprawieniu sytuacji 41 000 podopiecznych organizacji. Pozwolą na sfinansowanie trudnych operacji, a także leczenie i rehabilitację. Zostaną również przeznaczone na wspieranie edukacji dzieci oraz polepszenie ich warunków życiowych.
Dołączenie do akcji jest niezwykle proste i są na nią 2 sposoby:
1. Spakuj odzież, dodatki, buty, zabawki, akcesoria lub tekstylia domowe do kartonu (minimum 10 kg) i zamów bezpłatnego kuriera z dowolnego miejsca w Polsce ze strony www.ubraniadooddania.pl/wolczanka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
2. Do 31.01.2023 przynieś rzeczy do jednego z 6 wielkoformatowych sklepów marki Wólczanka, w których stoją specjalne boxy Ubrania Do Oddania. W podziękowaniu za wsparcie kampanii możesz otrzymać torbę bawełnianą za 0.01 zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ubrania można oddawać w 6 wielkoformatowych sklepach marki Wólczanka.
Szczegóły akcji na: wolczanka.pl/WOLCZANKAxUDO i aplikacji mobilnej marki, na oficjalnych profilach Wólczanki w social mediach oraz u sprzedawców w salonach stacjonarnych.