Osoby, które tak zrobią, mogą liczyć nawet na 300 zł na koncie bankowym. O nowej, nietypowej promocji informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis. W rolach głównych występują Olga Bołądź i Tomasz Schuchardt. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. W tym ostatnim przypadku za przygotowanie kampanii odpowiada agencja VML Poland.
„Gromadzenie starych sprzętów: na wszelki wypadek, na lepsze czasy, bo szkoda wyrzucić, to coś, co wszyscy znamy z własnego życia. Ile razy dochodzi na tym tle do partnerskich utarczek. Tymczasem Orange wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując proste rozwiązanie dotyczące nieużywanych już telefonów i tabletów. Opowiadamy o tym, prezentując typową historię z życia dwojga partnerów. Temat traktujemy jednak z przymrużeniem oka, a pomagają nam w tym wykreowani przez nas bohaterowie – mieszkańcy pewnego apartamentowca” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
Spot telewizyjny obejrzą widzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia kreacje będą emitowane m.in. na falach Radia Zet i RMF.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Magda Szlasa (Account Manager), Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Łukasz Żukowski (Junior Copywriter) i Wioleta Kucha (Junior Art Director).
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Agencja VML Poland, odpowiedzialna za internetową odsłonę kampanii, przygotowała trzy interaktywne spoty (prerolle), które opublikowane zostały jako formaty reklamowe w serwisie YouTube. Każdy z nich kończy animowana plansza kierująca na stronę internetową, gdzie można poznać szczegóły oferty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„By skutecznie zatrzymać uwagę internauty, który naturalnie po 5 sekundach chce kliknąć w przycisk pomiń (skip ad), postawiliśmy na wciągające zabawne sytuacje i dialogi głównych bohaterów spotów” – powiedział Marcin Strzałkowski, Associate Creative Director w VML Poland.
Stronę Klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Anna Kopytko–Świtkiewicz Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, Dominika Witkowska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Internetu i BTL), Tomasz Sulewski (Head of Social Media Strategy & Coordination). Firmy współpracujące przy kampanii: Platige Image, Orka Film i Lunapark. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Reżyserię spotu i kreacji internetowych powierzono Árniemu Ólafurowi Ásgeirssonowi.