Ponad 30 tys. uczestników programu lojalnościowego ANSWEAR CLUB

ANSWEAR CLUB, program lojalnościowy wprowadzony przez ANSWEAR.com jesienią 2012 roku, obchodził niedawno swoje półrocze. Z tego powodu firma postanowiła podzielić się kilkoma liczbami i pierwszymi opiniami.
O autorze
1 min czytania 2013-04-05

Na czym polega program? 10% wartości każdego zakupu dokonanego w sklepie online oraz w salonach stacjonarnych wraca na konto klubowe w postaci „wirtualnych złotówek”. Uzbierane w ten sposób środki można przeznaczyć na opłacenie kolejnych zakupów, obniżając swój rachunek nawet o 50%. Klubowicze otrzymują ponadto dostęp do specjalnych ofert i promocji skierowanych tylko do nich, a także mogą cieszyć się wieloma innymi przywilejami jak zaproszenia na noce zakupów, atrakcyjne oferty od partnerów sklepu czy specjalne konkursy tylko dla klubowiczów.

– Popularność programu ANSWEAR CLUB przerosła nasze oczekiwania i zdradzę, że tylko przez pierwsze 6 miesięcy działania klubu zapisało się do niego ponad 30 tys. naszych klientów – mówi Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce ANSWEAR.com.

Klienci ANSWEAR CLUB odłożyli na kontach klubowych już prawie 1 mln zł. Dodatkowo kilka tysięcy z nich wykorzystało już swoje środki płacąc nimi za kolejne zakupy.

Firma WearCo, właściciel brandu ANSWEAR.com, w najbliższym czasie zamierza wprowadzić kolejne atrakcje dla swoich Klubowiczów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj