Na czym polega program? 10% wartości każdego zakupu dokonanego w sklepie online oraz w salonach stacjonarnych wraca na konto klubowe w postaci „wirtualnych złotówek”. Uzbierane w ten sposób środki można przeznaczyć na opłacenie kolejnych zakupów, obniżając swój rachunek nawet o 50%. Klubowicze otrzymują ponadto dostęp do specjalnych ofert i promocji skierowanych tylko do nich, a także mogą cieszyć się wieloma innymi przywilejami jak zaproszenia na noce zakupów, atrakcyjne oferty od partnerów sklepu czy specjalne konkursy tylko dla klubowiczów.
– Popularność programu ANSWEAR CLUB przerosła nasze oczekiwania i zdradzę, że tylko przez pierwsze 6 miesięcy działania klubu zapisało się do niego ponad 30 tys. naszych klientów – mówi Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce ANSWEAR.com.
Zobacz również
Klienci ANSWEAR CLUB odłożyli na kontach klubowych już prawie 1 mln zł. Dodatkowo kilka tysięcy z nich wykorzystało już swoje środki płacąc nimi za kolejne zakupy.
Firma WearCo, właściciel brandu ANSWEAR.com, w najbliższym czasie zamierza wprowadzić kolejne atrakcje dla swoich Klubowiczów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell