PayU S.A., największy dostawca płatności internetowych w Polsce, dzięki współpracy z Mastercard, udostępnia możliwość płatności online z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass. Oznacza to, że w sklepach i serwisach internetowych obsługiwanych przez PayU, kupujący mogą wybrać płatność kartą za pomocą Masterpass, aby wygodnie zapłacić za zakupy w internecie, niezależnie od tego, gdzie są i z jakiego urządzenia korzystają.
Rynek płatności online rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Z badań wynika, że ponad 1/4 Polaków (28%) dokonuje ponad połowy swoich zakupów przez Internet[1]. Z kolei jednym z najczęściej wymienianych trendów e-commerce w 2017 roku jest „personalizacja”. Wskazuje to na rosnącą potrzebę dopasowania oferty do potrzeb i oczekiwań klienta, również w zakresie form płatności. Dlatego PayU, wychodząc naprzeciw kupującym oraz sklepom oferującym swoje produkty i usługi online, poszerza wachlarz nowoczesnych sposobów płatności o system Masterpass.
Zobacz również
Naszym celem jest dostarczanie przyjaznych rozwiązań do obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych w internecie. Kupujący powinien mieć możliwie szeroki wybór form płatności za zakupy online, będąc jednocześnie spokojnym o ich bezpieczeństwo. Udostępniając płatności Masterpass chcemy zwiększyć zadowolenie klientów sklepów internetowych – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Dyrektor Produktów i usług płatniczych w PAYU S.A.
Masterpass umożliwia płatności u ponad połowy sprzedawców internetowych w Polsce i ponad 250 tys. na świecie. System pozwala na rejestrację kart Mastercard, Maestro oraz Visa, a transakcje są przetwarzane w trybie online – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Masterpass od Mastercard to jedyne takie rozwiązanie dostępne na rynku, które sprawia, że płacenie kartą w sieci jest wygodniejsze niż dotychczas. W tym cyfrowym portfelu użytkownik może zapisać swoje karty płatnicze, dzięki czemu podczas kolejnych zakupów w e-sklepach lub aplikacjach mobilnych – polskich i zagranicznych – nie musi już wpisywać danych karty, a jedynie wybrać tę, którą chce zapłacić. Cieszymy się, że kupujący w sieci mogą już korzystać z tej wygodnej i bezpiecznej formy płatności w ramach PayU – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji na temat systemu Masterpass: www.masterpass.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Informacje techniczne dla klientów biznesowych PayU.
Formatka płatnicza PayU z płatnością Masterpass