Postaw ZDRO przed FIT: kampania Zdrofitu zmienia podejście do aktywności fizycznej

Postaw ZDRO przed FIT: kampania Zdrofitu zmienia podejście do aktywności fizycznej
Wystartowała kampania sieci klubów fitness Zdrofit przygotowana przez zespół marketingu firmy oraz agencję Social Art. Jej celem jest zmiana podejścia do aktywności fizycznej – zachęcenie do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą, bez ulegania społecznej presji.
O autorze
1 min czytania 2018-11-27

W kampanii „Postaw ZDRO przed FIT” marka występuje przeciw sloganom, które nawołują do przekraczania swoich granic czy bycia coraz lepszą wersją siebie. Kreacje zwracają uwagę na problemy oceniania wyglądu, parcia na efekty oraz porównywania się z innymi. To przekaz odmienny od większości komunikatów firm z branży fitness.

Działania obejmują kanały digital, outdoor, radio i social media. W ramach akcji zrealizowane zostały ogólnopolskie badania opinii, przygotowano pakiety medyczne, stworzony został portal i tematyczny poradnik. We współpracy z Goodguys nakręcone zostały również spoty video, w których wystąpili autentyczni klienci marki.

Za koncept i kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja Social Art oraz dział marketingu sieci Zdrofit. 


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

By zachęcić studentów do kupienia miesięcznego karnetu w siłowni FUNFIT II w Zielonej Górze, placówka przygotowała specjalną ofertę dla studentów, którzy chcą zostać „Januszami siłowni”.