W kampanii „Postaw ZDRO przed FIT” marka występuje przeciw sloganom, które nawołują do przekraczania swoich granic czy bycia coraz lepszą wersją siebie. Kreacje zwracają uwagę na problemy oceniania wyglądu, parcia na efekty oraz porównywania się z innymi. To przekaz odmienny od większości komunikatów firm z branży fitness.
Działania obejmują kanały digital, outdoor, radio i social media. W ramach akcji zrealizowane zostały ogólnopolskie badania opinii, przygotowano pakiety medyczne, stworzony został portal i tematyczny poradnik. We współpracy z Goodguys nakręcone zostały również spoty video, w których wystąpili autentyczni klienci marki.
Zobacz również
Za koncept i kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja Social Art oraz dział marketingu sieci Zdrofit.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
By zachęcić studentów do kupienia miesięcznego karnetu w siłowni FUNFIT II w Zielonej Górze, placówka przygotowała specjalną ofertę dla studentów, którzy chcą zostać „Januszami siłowni”.