W nowej odsłonie „Legendy Północy” marka Specjal zaproponowała kilkanaście starannie wybranych opowieści pokazujących jak różnorodne historycznie, bogate w nieznane tradycje i inspirujące zwyczaje są północne regiony Polski. Wracając do lokalnych legend, Specjal chce przypomnieć wartości, które budowały tożsamość Pomorza, Kujaw oraz Warmii i Mazur i przez stulecia kształtowały ich mieszkańców: honor, odwaga, szacunek dla tradycji czy gościnność.
Kampania kierowana jest przede wszystkim do dorosłych odbiorców, dla których „Legenda Północy” może stać się impulsem do poszukiwań własnych lokalnych korzeni, poznawania historii miejsc, z których pochodzą i gdzie żyją oraz pogłębienia poczucia dumy z Północy i marki Specjal, która jest jej regionalnym ambasadorem.
Zobacz również
– Sukces i bardzo dobre przyjęcie przez konsumentów zeszłorocznej akcji, zachęciły nas do zaprezentowania mieszkańcom Północy nowego zbioru kilkunastu lokalnych legend i opowieści – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal. – Regionalna tożsamość, tradycja i duma z lokalnych korzeni są bardzo bliskie i ważne dla Specjala. Drugą odsłoną kampanii „Legenda Północy” chcemy wzmocnić więź z naszymi odbiorcami i pokazać jak inspirujące mogą być miejsca, w których żyją – podkreśliła.
Nowa odsłona „Legendy Północy” zaproponowana przez piwo Specjal będzie dostępna przede wszystkim w niezwykle popularnej formie komiksów. Urozmaiceniem będą specjalne etykiety nawiązujące do regionalnych opowieści, które znajdą się na butelkach limitowanej serii piwa Specjal. „Legenda Północy” pojawią się także w ramach kampanii informacyjnej na bilboardach oraz w lokalnych mediach. Wszystkie legendy nowej odsłony kampanii piwa Specjal będą dostępne na stronie internetowej www.legendapolnocy.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nową kreację Legend Północy stworzyła agencja Golden Submarine, która odpowiada również za działania online. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki prowadzi agencja ROOTS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing