MediaOn Online realizuje kampanie digitalowe głównie dla klientów z branż takich jak: nieruchomości, FMCG, sport i rekreacja, finanse oraz dla podmiotów publicznych i NGO. Posiada kompetencje z zakresu kampanii display, emailingów, search i performance marketingu, mediów społecznościowych czy marketingu mobilnego. Swoim klientom oferuje również wsparcie z zakresu optymalizacji stron WWW oraz kreacji. Wraz z powstaniem MediaOn Online, stworzono dedykowaną witrynę www.mediaon-online.pl zbudowaną w technologii responsive web design.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– Rozwój MediaOn jak i potrzeby rynku spowodowały podjęcie przez nas takiej decyzji. Chcieliśmy stworzyć podmiot wyspecjalizowany w działaniach internetowych. Klienci coraz chętniej decydują się na współpracę z firmami specjalizującymi się w konkretnych obszarach. – mówi Michał Polański, general director MediaOn.
– Uznaliśmy, że nazwa MediaOn Online powinna odwoływać się do nazwy spółki MediaOn. MediaOn jest marką rozpoznawaną na rynku i dobrze kojarzoną, czego dowodzą coroczne raporty tytułów branżowych. Zależało nam na prostym, nie pretensjonalnym brzmieniu. Generyczne części nazwy mają dokładnie odnosić się do specyfiki i zakresu świadczonych usług” – mówi Weronika Szwarc-Bronikowska, strategic & development director MediaOn.
Słuchaj podcastu NowyMarketing