Powstała ekskluzywna kolekcja odzieży inspirowanej Fordem Mustangiem

Powstała ekskluzywna kolekcja odzieży inspirowanej Fordem Mustangiem
W 2024 roku przypada 60. rocznica powstania legendarnego Forda Mustanga. Z tej okazji Ford i brytyjska marka Percival stworzyły kolekcję odzieży w stylu vintage. Miłośnicy mody muszą się jednak spieszyć, bo ubrania są dostępne w bardzo ograniczonej liczbie egzemplarzy.
O autorze
1 min czytania 2024-12-09

Jak świętować 60-lecie jednego z najbardziej rozpoznawalnych modeli samochodów na świecie, to z rozmachem. Z takiego założenia wyszła marka Ford, która w 2024 roku celebruje 60. rocznicę stworzenia modelu Ford Mustang. Z tej okazji, Ford we współpracy z brytyjską marką odzieżową Percival, stworzyli kolekcję ubrań inspirowanych Fordem Mustangiem.

Stylizacje w stylu vintage, ale z nutą nowoczesności zaprezentowano, m.in. w social mediach Percivala, gdzie w ciągu zaledwie kilku dni zdobyły mnóstwo polubień i pozytywnych komentarzy od internautów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcję, w której skład wchodzą m.in.:

  • skórzana, wyprodukowana w zaledwie piętnastu egzemplarzach kurtka z haftem, wyprodukowana w zaledwie piętnastu egzemplarzach,
  • koszulka Mach Won! ’69 Mustang Oversized, z tyłu ozdobiona reklamą Mustanga z lat 60. XX wieku,
  • i sweter

można na żywo obejrzeć w londyńskich sklepach marki Percival, a także w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.percivalclo.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: www.percivalclo.com

Ford współpracuje z branżą fashion

Jak się okazuje, to nie pierwszy raz, kiedy marka samochodów podejmuje współpracę z przemysłem modowym. W Stanach Zjednoczonych istnieje bowiem linia odzieży roboczej sygnowanej przez Forda, której ambasadorką jest aktorka Sydney Sweeney („Euforia”, „Reality”). W ramach oferty marki Dickies dostępne są też akcesoria i dodatki z logo brandu.

Zdjęcie główne: www.percivalclo.com

PS Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium