Jak świętować 60-lecie jednego z najbardziej rozpoznawalnych modeli samochodów na świecie, to z rozmachem. Z takiego założenia wyszła marka Ford, która w 2024 roku celebruje 60. rocznicę stworzenia modelu Ford Mustang. Z tej okazji, Ford we współpracy z brytyjską marką odzieżową Percival, stworzyli kolekcję ubrań inspirowanych Fordem Mustangiem.
Stylizacje w stylu vintage, ale z nutą nowoczesności zaprezentowano, m.in. w social mediach Percivala, gdzie w ciągu zaledwie kilku dni zdobyły mnóstwo polubień i pozytywnych komentarzy od internautów.
Zobacz również
Kolekcję, w której skład wchodzą m.in.:
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
- skórzana, wyprodukowana w zaledwie piętnastu egzemplarzach kurtka z haftem, wyprodukowana w zaledwie piętnastu egzemplarzach,
- koszulka Mach Won! ’69 Mustang Oversized, z tyłu ozdobiona reklamą Mustanga z lat 60. XX wieku,
- i sweter
można na żywo obejrzeć w londyńskich sklepach marki Percival, a także w sieci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.percivalclo.com
Zdjęcia: www.percivalclo.com
Ford współpracuje z branżą fashion
Jak się okazuje, to nie pierwszy raz, kiedy marka samochodów podejmuje współpracę z przemysłem modowym. W Stanach Zjednoczonych istnieje bowiem linia odzieży roboczej sygnowanej przez Forda, której ambasadorką jest aktorka Sydney Sweeney („Euforia”, „Reality”). W ramach oferty marki Dickies dostępne są też akcesoria i dodatki z logo brandu.
Zdjęcie główne: www.percivalclo.com