TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Powstała spółka SYNCHROlab Sp. z o.o.

SYNCHROlab, powołana wiosną ubiegłego roku wewnętrzna struktura Jet Line zaczyna samodzielne życie. Powstała właśnie SYNCHROlab Sp. z o.o. – agencja użytecznej reklamy.
O autorze
1 min czytania 2017-08-23

SYNCHROlab to laboratorium użytecznej reklamy. Dostarcza kreatywne pomysły komunikacyjne i zintegrowane usługi produkcyjne. Projektuje, konsultuje i realizuje projekty multidyscyplinarne, służące policzalnej i konkretnej komunikacji marketingowej.

– Dość długo myśleliśmy, jak najlepiej o nas opowiedzieć i doszliśmy do wniosku, że właśnie myślenie jest jednym z trzech kluczowych słów. Definiuje nas myślenie i działanie. Jesteśmy praktykami, którzy wymyślają. Uważam też, że reklama ma czemuś i komuś służyć, ma być użyteczna i użyteczność jest trzecim kluczowym dla nas hasłem – mówi Andrzej Maszewski, prezes zarządu SYNCHROlab Sp. z o.o.

Andrzej Maszewski, od blisko 20 lat pracujący z Jet Line, twórca i dotychczasowy szef działu produkcji, kieruje rozwojem i zarządza spółką SYNCHROlab. Radek Miklaszewski, dotychczas zarządzający tą strukturą w ramach Jet Line, od lipca br. jest CEO agencji Directors.

SYNCHROlab wspiera i buduje komunikację marek m.in. z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i finansowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj