Okres pandemii coraz bardziej daje się we znaki producentom i samym konsumentom – w zasadzie nie ma już żadnej branży w Polsce, której nie dotyczyłyby podwyżki cen. Jeszcze drożej zrobi się po wzroście cen prądu, co zdaniem rządzących jest nieuniknione.
Aby jednak oswoić Polaków z myślą o wyższych rachunkach, Polski Komitet Energii Elektrycznej (Organizacja zrzesza polskich dostawców energii elektrycznej, na czele z państwowymi koncernami PGE, Energa, Enea i Tauron) zamierza przygotować specjalną kampanię, dzięki której rodacy lepiej zrozumieją nadchodzący skok cen za energię. Od kilku tygodni Polaków niepokoją informacje pojawiające się w mediach, które mówią, że z początkiem 2022 roku ceny prądu mają wzrosnąć nawet o 40%.
Zobacz również
– Chcemy zrobić kampanię edukacyjną, która pokaże Polakom, jak mogą się uchronić od podwyżek cen prądu, które są nieuchronne. Jak mogą zminimalizować ich skutki – mówi na łamach „Rzeczpospolitej” Maciej Kosc, dyrektor ds. komunikacji w Polskim Komitecie Energii Elektrycznej.
PKEE przeprowadziło przetarg dotyczący współpracy przy kampanii w zakresie doradztwa strategicznego, relacji z mediami i public affairs. Ostatecznie kampanią zajmie się koncern Publicis Groupe. Pierwsze komunikaty mogą pojawić się w mediach w ciągu miesiąca.
Aż 50 ambasadorów – gwiazd świata sportu i aktorów – brało udział w kampanii prowadzonej przez KPRM „Ostatnia prosta”. Jak przekonują bohaterowie spoglądający na nas z plakatów i z ekranu, nie możemy się poddać pandemii. Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się” [opinie]