Twórcy Cropink wiedzą, z jakimi wyzwaniami mierzą się marketerzy w środowisku e-commerce. Żonglowanie wieloma zadaniami naraz, takimi jak ręczne tworzenie projektów, optymalizacja kampanii, dopasowanie kreacji do grupy docelowej czy bieżąca analiza danych bywają ciężkie to tylko niektóre z nich, dlatego oddają Ci w ręce narzędzie, które wesprze Cię na każdym etapie tworzenia kampanii.
Z Cropinkiem Twoje działania będą skuteczne, a przy tym zadbasz o dobry wizerunek marki.
Przetestuj Cropink: za darmo i bez zobowiązań
Kto może skorzystać z Cropink?
Każdy, kto sprzedaje produkty, dlatego przede wszystkim narzędzie sprawdzi się w e-commerce – zarówno tych mniejszych, jak i większych.
Cropink to zarówno przyspieszenie pracy na ogromnej bazie danych produktów, jak i tworzenie przyciągających wzrok projektów, które zaangażują Twoich odbiorców.
Cropink pozwoli:
- Przyciągnąć uwagę – dziś toczy się walka o to, aby zwrócić uwagę użytkownika. Dobry design sprawi, że Twoi klienci na moment przestaną scrollować i zatrzymają się na Twojej reklamie.
- Budować zaufanie i wiarygodność – wysokiej jakości projekty z dbałością o każdy szczegół sprawią, że Twoja marka wygląda na bardziej profesjonalną, a przez to będzie wzbudzać zaufanie w oczach odbiorcy.
- Zwiększyć konwersję – głównym celem każdego sklepu jest zmiana odbiorcy w klienta. Dobrze zaprojektowana reklama zachęca do podjęcia akcji.
11 korzyści korzystania z Cropink
Twórz automatyczne projekty, które dopasują się do Twojego e-commerce. Jak? Odkryj 11 korzyści korzystania z Cropink i przekonaj się, jak możesz przyspieszyć pracę, nie tracąc na jakości Twoich projektów.
1. Moc dynamicznych danych: generuj wiele projektów naraz i zaoszczędź czas
Kiedy projekty produktowe spotykają dynamiczne dane… oznacza to konwersję, sprzedaż i przyśpieszenie pracy – takiej, którą da się zautomatyzować.
Cropink pozwala tworzyć reklamy produktowe w oparciu o dane zawarte w plikach produktowych (inne nazwy dla plików produktowych to m. in. product feed, dane katalogowe). Dzięki tej metodzie jesteś w stanie modyfikować swoje reklamy w oparciu o takie informacje jak: cena, promocja, koszt dostawy czy kategoria produktu. Narzędzie automatycznie generuje grafiki, wypełniając je dynamicznie danymi. Koniec z ręczną aktualizacją kreacji przy zmianach cen produktów! Ponadto z Cropink unikniesz niespodzianek: po wygenerowaniu dziesiątek produktów, możesz podejrzeć każdy projekt z osobna.
Cropink dopasuje wszystkie zdjęcia produktowe w oparciu o stworzony szablon. Narzędzie wykorzystuje standardy Google Product Listing Ads, co sprawia że jest kompatybilne z większością kanałów digital marketingu.
2. Pełna integracja z Figmą: połącz projekty z danymi dynamicznymi
Integracja z Figmą to jeszcze wyższy poziom profesjonalizmu, personalizacji i customizacji. Pozwala Ci to na dalszą edycję Twoich szablonów, usuwając wszelkie ograniczenia. Masz możliwość jeszcze bardziej zaawansowanej edycji stylu, mapowania elementów i dopasowywania zdjęć produktowych. Dzięki tej integracji upewnisz się, że każdy detal na Twoim projekcie koresponduje dobrze z identyfikacją Twojego brandu. Masz również możliwość stałego podglądu na żywo oraz możesz skorzystać z technik blendowania.
Integracja z Figmą to przede wszystkim:
- swoboda działania dla doświadczonych designerów,
- płynna współpraca z resztą zespołu,
- zaawansowane funkcje, wtyczki, które można zastosować w swoich kreacjach,
- możliwość działania na samych kreacjach bez ingerencji w aktywne kampanie.
3. Dopasuj szablon do Twojej branży
Cropink jest dla e-commerce – każdego e-commerce.
Możesz skorzystać z gotowych szablonów, które są dostosowane pod branże, takie jak: moda, zdrowie i uroda, elektronika, gastronomia, sport i rekreacja czy zabawki.
Dodatkowo, odnajdziesz różne style projektów: minimalistyczny, kreatywny, naturalny, odważny.
Cropink pomoże Ci w znalezieniu projektu, który idealnie pasuje się do Twojej marki marki.
4. Nie marnuj budżetów na naukę algorytmu targetującego
Dzięki Cropink Twoje kampanie będą skuteczne przy obniżonych kosztach. Możesz stale aktualizować i udoskonalać Twoje kreacje, a zamiana będzie zachodzić jedynie na poziomie pliku produktowego. Oznacza to, że algorytm targetujący od Mety nie będzie musiał uczyć się Twojej grupy docelowej od nowa przy włączaniu kolejnych kampanii. To niezwykle ważne przy szybkich akcjach typu dzień darmowej dostawy czy przełączaniu się z black friday na cyber monday.
5. Odciąż designera i połącz dynamiczne dane z pięknymi grafikami
Croplink pozwoli odciążyć designerów od nudnej konieczności modyfikowania setek kreacji.
Dostępny w narzędziu edytor sprawi, że jako projektant, będziesz mógł zautomatyzować powtarzalne czynności i skupić się w pełni na pracy kreatywnej i uwolnieniu Twojego twórczego potencjału.
Zmienisz style, kolory, akcenty, a ponadto umieścisz dynamiczne dane, takie jak: cena, zdjęcie produktowe czy nazwa produktu.
Poprzez zaawansowane kreacje, wyjdziesz naprzeciw potrzebom grupy docelowej i opowiesz historię Twojej marki.
6. Użyj jednego z gotowych szablonów lub stwórz własny
W Cropink odnajdziesz kilkadziesiąt gotowych szablonów, które możesz od razu zacząć edytować i dostosowywać pod Twoją markę i indywidualne potrzeby. Ale to nie wszystko! Jeśli chcesz, możesz również stworzyć szablon od zera. Wbudowany edytor Cropink oraz integracja z Figmą Ci to ułatwi.
7. Szybko i intuicyjnie: wbudowany edytor Cropink
Wbudowany edytor Cropink sprawia, że edycja szablonów staje się intuicyjna i prosta. Narzędzie podpowiada, co krok po kroku należy wykonać, aby stworzyć skuteczne kreacje, które są zarówno przyjemne dla oka, jak i jasne dla odbiorcy.
8. Doszlifowane projekty: automatycznie bez utraty jakości
Zarówno wbudowany w Cropink edytor, jak i integracja z Figmą sprawiają, że możesz zadbać o każdy element projektu: od tła, przez blendowanie, aż na idealnym dopasowaniu obrazu skończywszy. Każda wygenerowana kreacja będzie wyglądać tak samo dopracowanie.
9. Zarządzaj kampaniami: planuj i bądź na bieżąco z wynikami
Miej pełną kontrolę nad Twoimi kampaniami. Automatyczne reguły sprawią, że Twoi odbiorcy będą widzieć produkty najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Kampanie są aktualizowane co godzinę, dzięki temu będą zawsze zgodne z bieżącymi danymi.
Wbudowany planer (scheduler) kampanii sprawi, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik, a przy tym jasne dla całego zespołu. Możesz również skorzystać z funkcji dopasowywania projektów do określonych produktów.
10. Dostęp dla całego zespołu: łatwa współpraca
Dynamiczne kampanie reklamowe to rzadko praca dla jednej osoby. Dlatego Cropink stworzył intuicyjną platformę, która pozwala integrować cały zespół w jednym miejscu – w sposób prosty i intuicyjny. Możesz nadawać użytkownikom różne uprawnienia i tworzyć wiele zespołów oraz projektów. To rozwiązanie stworzone zarówno dla e-commercow, jak i dla agencji nastawionych na pomoc sklepem w pozyskiwaniu klientów w kanałach digital.
11. Bieżące aktualizacje: Twoje projekty zawsze pasują do danych kanałów
Cropink dostosowuje reklamy do takich platform jak Facebook czy Instagram. Możliwe są również różne warianty layoutów – horyzontalne bądź wertykalne.
Przetestuj Cropink: za darmo i bez zobowiązań
Z nowego narzędzia korzystają już branżowi eksperci:
Już dziś możesz założyć darmowe konto i stworzyć projekty aż do 100 produktów!
Wszystkie funkcje dostępne są dla każdej osoby, niezależnie od planu. Nie jest też wymagane podpięcie karty kredytowej.
Zacznij nową erę tworzenia dynamicznych reklam produktowych już teraz. Nie czekaj, aby ułatwić sobie pracę.
Materiał reklamowy powstały przy współpracy z Cropink