Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Young Creatives 2024. Najlepsi powalczą podczas Cannes Lions

Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Young Creatives 2024. Najlepsi powalczą podczas Cannes Lions
7 kategorii, 24 lub 48 godzin, dwuosobowe zespoły – tak w skrócie przedstawia się idea konkursu Young Creatives. W warszawskim kinie Luna wręczono nagrody dla zwycięzców.
O autorze
2 min czytania 2024-04-19

18 kwietnia br. poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives 2024. Inicjatywa skierowana do młodych twórców z różnych dziedzin ma na celu nie tylko odkrywanie talentów, ale także wyłonienie przedstawicieli Polski podczas Cannes Lions – jednego z najważniejszych wydarzeń w branży reklamowej na świecie.

W sumie nagrodzono 18 osób, które już w czerwcu odwiedzą francuską stolicę kina, aby konkurować z najlepszymi w tworzeniu komunikacji marketingowej z całego świata. Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients, a także dwie kategorie specjalne OPEN to obszary, w których mogli rywalizować młodzi zdolni. W jury każdej kategorii zasiadali specjaliści z branży reklamowej.

Nagrodzeni w Young Creatives 2024

Design (partner kategorii Fundacja dla Wolności)

Zwycięzcy: Julia Błaszczak-Łopatyńska i Barbara Krajewska (Brand New Galaxy)
Wyróżnieni:
Zuzanna Ptak i Dominik Gola (Flying Bisons)
Marta Adamkowska i Marta Tomczak (180heartbeats + JUNG v. MATT)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Media (partner kategorii Żabka)

Zwycięzcy: Patrycja Maria Ożóg i Krystian Klimczak (EssenceMediacom Warszawa)
Wyróżnieni:
Piotr Dziedzic i Bartosz Jurczyk (Zenith)
Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media)
Łukasz Jasik (OMD Group) i Katarzyna Skolimowska (Resolution (OMD Group))
Olga Gorczyńska i Adam Gorczyński (Soul and Mind)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Clients (partnerka kategorii Muzeum Historii Kobiet)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zwycięzcy: Justyna Potoczna i Magdalena Ziemska (Grupa Maspex)
Wyróżnieni:
Emilia Ulewicz i Krystian Piotrowski (mBank)
Maciej Przybylski i Maria Turkowska (BNP Paribas)
Marta Olesińska i Julia Wolska (T-Mobile)
Julia Malinowska i Marcin Kukółka (LOTTE Wedel)
Kamil Wójcik i Maciej Chomżyński (McDonald’s Polska)

Digital (partner kategorii T-Mobile)

Zwycięzcy: Joanna Wojtach i Joanna Bauer (180heartbeats + JUNG v. MATT)
Wyróżnieni:
Marcin Bińczyk i Paula Tokarska (Lion Communications)
Magdalena Bieniek i Gabriela Potentas (Konceptika Mateusz Miernikowski)

Print (partner kategorii Fundacja na miejscu)

Zwycięzcy: Daria Wojnar i Danuta Zalewska (Plej)
Wyróżnieni:
Julia Dutkiewicz i Natalia Czuba (DDB Warszawa)
Joanna Wojtach i Joanna Bauer (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Film (partner kategorii Displate)

Zwycięzcy: Monika Olkiewicz i Agnieszka Mikołajczak (LUCKYYOU)
Wyróżnieni:
Ela Konopińska-Dudek (Przestrzeń) i Klaudia Mateuszuk (Polot)
Bartłomiej Marolewski (Gutenberg Agency Warsaw) i Kinga Kraczkowska (2012 Agency)
Kamila Cembor i Aleksandra Berus (DDB Warszawa)
Mateusz Małkowski i Karol Strupiechowski (Vision Hill)

PR (partner kategorii Samsung)

Zwycięzcy: Szymon Dziewięcki i Agata Nowotnik (SEC Newgate CEE)
Wyróżnieni:
Alicja Kiełczewska i Karolina Marzec (K+ Group)
Weronika Chocholska i Mateusz Szarecki (Monday Group)
Klaudia Łoś i Aleksandra Klimkowska-Budny (Walk PR)
Martyna Antecka i Piotr Szczęśniak (Huta 19 im. Joachima Fersengelda)

Open – Blik

Zwycięzcy: Katarzyna Rasińska (Agencja Bosko) i Zuzanna Wasążnik
Wyróżnieni:
Maria Socha i Anna Chlapek (DDB Warszawa)
Aleksandra Abucewicz i Zuzanna Czerska (Labcon)

Open Netflix

Zwycięzcy: Maria Socha i Anna Chlapek (DDB Warszawa)
Wyróżnieni:
Katarzyna Rasińska (Agencja Bosko) i Zuzanna Wasążnik
Aleksandra Abucewicz i Zuzanna Czerska (Labcon)
Aleksandra Miernik i Weronika Poskart (Labcon)

Zdjęcie główne: mat. pras.

PS The WARC Creative 100: Najczęściej nagradzane kampanie, agencje i marki na świecie [RANKING]

Opublikowany został ranking WARC Creative 100, czyli zestawienie najbardziej kreatywnych kampanii, agencji i marek. Sprawdź, kto został wyróżniony.

PS2 Platforma „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard na 1. miejscu The Drum World Creative Ranking 2024 w sektorze finansowym

Platforma „Gdzie Zamieszkać”/„Where to Settle”, zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła 1. miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024. Dodatkowo, McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.