fot. Materiały prasowe McDonald’s/Facebook
Effie Awards Europe to konkurs, w którym nagrody przyznawane są w 21 różnych kategoriach. W 2023 roku najwięcej nominowanych znalazło się na shortliście w kategorii „Positive Change”. Zwycięzcy otrzymają tytuł marki najbardziej zaangażowanej w promocję dobra społecznego i środowiskowego.
Zobacz również
Zauważone przez kapitułę Effie Awards Europe polskie agencje to:
- K2Create za kampanię „Bayraktar for Ukraine” dla portalu Zrtzutka.pl. (nominacja w kategorii „Positive Change: social good -non profit”)
- DDB Warszawa za działania pod hasłem „Mata przejmuje Maka” dla McDonald’s (nominacja w kategorii: „Best of Europe: Services”
Źródło: YouTube
- Mobile Rockets za kampanię „Stop endocrine disruptors” dla Clovin S.A. (nominacja w kategorii: „Positive Change: Environemntal Brands”)
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Źródło: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zwycięzców Effie Awards Europe 2023 poznamy w grudniu, ale już dziś wiadomo, że w finale konkursu ogólnego znalazło się 40 uczestników, a w kategorii „Best of Europe” – aż 42.
O tym, które firmy i kampanie zdobędą prestiżowe wyróżnienia, decyduje ponad 140-osobowe jury złożone ze specjalistów. W sumie kapituła obejmuje członków z ponad 20 krajów, a na jej czele stoją Ayesha Walawalkar, dyrektor ds. strategii z Mullenlowe Group UK oraz Catherine Spindler, zastępca dyrektora generalnego Lacoste.
Oficjalne wyniki tegorocznej edycji Effie Awards Europe poznamy 5 grudnia br. podczas gali w Brukseli. Za organizację konkursu odpowiadają: Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) we współpracy z Kantar, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude oraz The Hoxton Hotel.
Wcześniej, bo już 7 listopada, dobędzie się uroczyste wręczenie statuetek Effie Awards Poland 2023. Wydarzenie odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
PS Na zakończenie kampanii „Mata przejmuje Maka” raper spotkał się z fanami
Raper Michał Matczak „Mata” skorzystał z ostatniej okazji, żeby zjeść swój autorski zestaw i spotkać się z fanami w restauracji McDonald’s przy skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Nowym Światem w Warszawie.
PS2 Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra z nowymi stanowiskami w DDB Warszawa
DDB Warszawa konsekwentnie rozwija struktury kreacji i strategii. Obecni w branży od lat i wielokrotnie nagradzani: Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra na nowych stanowiskach będą rozwijać i wzmacniać trzy filary działalności DDB.