01.03.2023 r. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj nowego klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak znaleźć, pozyskać i utrzymać klienta w Polsce. Zdaniem Dudika „nie trzeba mieć nadprzyrodzonych mocy ani wrodzonego talentu, żeby skutecznie pozyskiwać kontrahentów. Wystarczy oprzeć swoje działania o konkretne i powtarzalne kroki. To one sprawią, że sprzedaż stanie się przyjemna, prosta i przewidywalna”. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na najczęściej zadawane w sprzedaży i biznesie pytania, m.in.:
- Jak poprawić wyniki sprzedażowe?
- Jak określić grupę docelową?
- Jak stworzyć strategię sprzedaży?
- Jak rozpisać i wdrożyć procesy?
- Jak nauczyć się skutecznie negocjować?
Dodatkowo autor wyjaśnia, jak przygotować dobry cold mailing oraz jak zimne leady (osoby, które jeszcze nie wiedzą o istnieniu naszej firmy) przekuć w zadowolonych klientów.
Zobacz również
Andrzej Dudik to praktyk sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem, który w wieku 34 lat ukończył z wyróżnieniem studia na kierunku Psychologia w Biznesie. W trakcie swojej kariery przeszedł wszystkie szczeble, jakie może przejść handlowiec, od doradcy klienta, przez managera zarządzającego kilkunastoosobowym zespołem, aż po szefa sprzedaży agencji marketingowej. W tym czasie pozyskał i obsługiwał takich klientów jak: Unilever, Disney, L’Oréal, Pepsico, Nestlé, Ziaja, Joanna, Avon, Butchers, Dr Irena Eris, Hyundai, Home&You i wiele innych. Dzięki temu doświadczeniu Dudik poznał niemal każdą możliwą przeszkodę, jaką może napotkać handlowiec na drodze od znalezienia, do pozyskania klienta. Udało mu się również wypracować sposoby, jak sobie z tymi przeszkodami radzić. Dokładnie tą wiedzą dzieli się z czytelnikami w swojej książce.
Książka „Pozyskaj Nowego Klienta” to napisane bardzo przystępnym językiem kompendium wiedzy na temat sprzedaży, zarządzania i relacji. Liczne porady podparte przykładami i wskazówki, które można wdrożyć od razu po ich przeczytaniu, to niezaprzeczalne atuty tej publikacji.
Książka dostępna jest pod adresem www.andrzejdudik.com
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing