01.03.2023 r. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj nowego klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak znaleźć, pozyskać i utrzymać klienta w Polsce. Zdaniem Dudika „nie trzeba mieć nadprzyrodzonych mocy ani wrodzonego talentu, żeby skutecznie pozyskiwać kontrahentów. Wystarczy oprzeć swoje działania o konkretne i powtarzalne kroki. To one sprawią, że sprzedaż stanie się przyjemna, prosta i przewidywalna”. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na najczęściej zadawane w sprzedaży i biznesie pytania, m.in.:
- Jak poprawić wyniki sprzedażowe?
- Jak określić grupę docelową?
- Jak stworzyć strategię sprzedaży?
- Jak rozpisać i wdrożyć procesy?
- Jak nauczyć się skutecznie negocjować?
Dodatkowo autor wyjaśnia, jak przygotować dobry cold mailing oraz jak zimne leady (osoby, które jeszcze nie wiedzą o istnieniu naszej firmy) przekuć w zadowolonych klientów.
Zobacz również
Andrzej Dudik to praktyk sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem, który w wieku 34 lat ukończył z wyróżnieniem studia na kierunku Psychologia w Biznesie. W trakcie swojej kariery przeszedł wszystkie szczeble, jakie może przejść handlowiec, od doradcy klienta, przez managera zarządzającego kilkunastoosobowym zespołem, aż po szefa sprzedaży agencji marketingowej. W tym czasie pozyskał i obsługiwał takich klientów jak: Unilever, Disney, L’Oréal, Pepsico, Nestlé, Ziaja, Joanna, Avon, Butchers, Dr Irena Eris, Hyundai, Home&You i wiele innych. Dzięki temu doświadczeniu Dudik poznał niemal każdą możliwą przeszkodę, jaką może napotkać handlowiec na drodze od znalezienia, do pozyskania klienta. Udało mu się również wypracować sposoby, jak sobie z tymi przeszkodami radzić. Dokładnie tą wiedzą dzieli się z czytelnikami w swojej książce.
Książka „Pozyskaj Nowego Klienta” to napisane bardzo przystępnym językiem kompendium wiedzy na temat sprzedaży, zarządzania i relacji. Liczne porady podparte przykładami i wskazówki, które można wdrożyć od razu po ich przeczytaniu, to niezaprzeczalne atuty tej publikacji.
Książka dostępna jest pod adresem www.andrzejdudik.com
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing