Praca w czasie pandemii. Ogromne zainteresowanie domowym przedszkolem online

Prawie 7,5 tysiąca rodziców skorzystało w ciągu jednego dnia z zajęć prowadzonych przed prywatną sieć przedszkoli dwujęzycznych KIDS&Co. w ramach Dwujęzycznego Domowego Przedszkola Online. W ten sposób firma chce zrekompensować zamknięcie swoich placówek.
O autorze
1 min czytania 2020-03-18

Decyzją Ministerstwa Edukacji Narodowej w dniach 12-25 marca 2020 r. przedszkola, szkoły i placówki oświatowe – zarówno publiczne, jak i niepubliczne – są zobligowane do wstrzymania stacjonarnych zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, sieć KIDS&Co. jako jedna z pierwszych prywatnych placówek w Polsce wprowadziła zajęcia online dla dzieci. Placówka w ten sposób chce też zapewnić ciągłość edukacji dzieci i stabilność codziennej rutyny.

Pod każdą relacją rodzice pozostawiają po kilkadziesiąt komentarzy, a najmłodsi chętnie wchodzą w interakcje z pedagogami. Zajęcia online będą prowadzone do momentu ponownego otwarcia stacjonarnych placówek.

Oprócz domowego przedszkola pedagodzy z KIDS&Co. będą nagrywać audiobooki, tak aby znajomy głos ulubionej nauczycielki towarzyszył dzieciom także w domu. Wszystkie te działania mają pomóc rodzicom w pogodzeniu pracy z opieką nad dziećmi i zapewnieniu dzieciom atrakcyjnych zajęć edukacyjnych.

Sieć przedszkoli KIDS&Co. cały czas prowadzi działania mające na celu zachowanie ciągłości w biznesie. Zaplanowane Dni Otwarte w poszczególnych placówkach odbędą się w formie spotkań online. Sieć zaplanowała rozmowy z pedagogami danych placówek oraz wirtualne spacery, tak aby każdy rodzic zainteresowany zapisaniem dziecka do przedszkola mógł dokładnie obejrzeć placówkę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ministerstwo Edukacji podaje, że nie ma zagrożenia związanego ze wstrzymaniem rekrutacji do przedszkoli, w związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju. Oznacza to, że placówki w Polsce obecnie są otwarte na zapisy do przedszkoli.

Słuchaj podcastu NowyMarketing