Wspólna opieka wspiera równowagę między pracą a życiem prywatnym, korzystnie wpływa na rozwój dziecka i wzmacnia więzi rodzinne.
– Postanowiliśmy poruszyć temat, który jest ważny dla znacznej grupy uczestników rynku pracy. Dość powiedzieć, że według spisu powszechnego z 2021 roku w Polsce żyje ponad 10 milionów rodzin, a więcej niż połowa ma dzieci. Mowa o około 27 milionach osób, których urlopy rodzicielskie w jakimś stopniu dotyczą, dotyczyć będą lub dotyczyły w przeszłości. Jako wiodąca marka wśród serwisów z ofertami pracy, łącząca pracodawców z kandydatami i pracownikami, oprócz robienia „kolejnej reklamy” chcemy wskazywać na tematy istotne społecznie i wywoływać dyskusję. Wierzymy, że za tym ruchem w wielu domach (i firmach) postrzeganie dzielenia się opieką nad dziećmi może zyskać dodatkowy wymiar – mówi Łukasz Borowicz, Commercial Activity Manager OLX.
Zobacz również
„Praca z korzyścią dla wszystkich” to kolejna już odsłona kampanii reklamowej OLX, która oparta jest o bardzo silny insight społeczny osadzony w tematyce rynku pracy.
– Angażując się w taką narrację realizujemy strategiczne założenia pozycjonowania marki dostarczającej wsparcie w realizacji szerokiego wachlarza potrzeb naszych użytkowników. Poruszając wątki ważne sprawiamy, że na znaczeniu dla odbiorców zyskuje także OLX. A co warte podkreślenia, wartości prezentowane przez nas w spotach reklamowych są zgodne z tym, jak wewnętrznie funkcjonuje nasza organizacja – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX.
„Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą
Partnerem merytorycznym kampanii jest fundacja Share the Care, od lat promującą partnerski model rodziny oraz podział urlopów rodzicielskich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za prace koncepcyjne i kreatywne, a także za zaplanowanie i realizację części działań kampanijnych odpowiada agencja VML.
Kampania reklamowa wystartowała w czerwcu i obejmie emisję spotów w TV, VOD, kinach, digitalu (m.in. YT i social media), a także placementy w outdoorze (OOH i dOOH). Ponadto zaplanowano szereg aktywacji w ramach PR-u, branded contentu, product placementu, influencer & content marketingu, w tym m.in. w serwisie zawodowo.olx.pl, a także udział ekspertów OLX i fundacji Share the Care w eventach branżowych. Za zaplanowanie kampanii we współpracy z OLX odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały audiowizualne wyprodukował Warsaw Production Team.