​Pracownicy Groupon ustanowili rekord w wolontariacie pracowiczym

Pracownicy Groupon ustanowili rekord. Tylko w czerwcu przeznaczyli 14 000 godzin na wolontariat i wsparcie lokalnych społeczności. Szósta edycja program wolontariatu pracowniczego „Volunteer-A-Thon” zaangażowała ponad 2500 pracowników, którzy wsparli 90 lokalnych społeczności na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2019-07-26

Groupon zaprezentował wyniki szóstej edycji globalnego programu wolontariatu pracowniczego. Volunteer-A-Thon jest coroczną inicjatywą, polegającą na zaangażowaniu pracowników biur Groupon na całym świecie, w lokalne akcje wolontariackie. Pracownicy sami wybierają organizacje, którym pragną pomóc. Tegoroczna edycja zaangażowała ponad 2,500 wolontariuszy, którzy ustanowili rekord, przeznaczając 14 000 godzin na pomoc ponad 100. organizacjom non-profit, jednocześnie wspierając 90 społeczności na całym świecie, w tym 17 z Polski.

Groupon w Polsce podczas miesięcznego projektu współpracował m.in. z: Fundacją Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, DPS Chemik, Federacją Polskich Banków Żywności, Kampinoski Parkiem Narodowym,Fundacją Znajdki, Klubem Mam na Bemowie, Stowarzyszeniem Serduszko dla Dzieci, Stowarzyszeniem Opieki nad Zwierzętami Nadzieja na Dom, OZ Fauna – Ruda Śląska, TOZ Schronisko dla Zwierząt w Mysłowicach, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach, Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska – Katowice Ochojec, Śląskim Bankiem Żywności, Muzeum Hutnictwa Cynku i Stali Walcownia.

– Po raz kolejny, jesteśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem zaangażowania naszych pracowników w pomoc potrzebującym. Nasz coroczny projekt „Volunteer-A- Thon” przerodził się w prawdziwe święto wspierania lokalnych społeczności – powiedział Krzysztof Wnęk, dyrektor zarządzający Groupon w Polsce, Holandii oraz ZEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez cały miesiąc zespoły Groupon rywalizowały między sobą. Najbardziej zaangażowany zespół miał okazję wygrać 10 000 dolarów wsparcia finansowego dla wybranej przez siebie organizacji charytatywnej oraz zdobyć, jedyną w swoim rodzaju, jeansową kurtkę Groupon Volunteer-a-Thon.

Z ponad 70% zaangażowaniem członków zespołu, jedynie w czerwcu, zwycięzcą tegorocznej edycji został team Groupon Shared Service Center w Indiach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się