Groupon zaprezentował wyniki szóstej edycji globalnego programu wolontariatu pracowniczego. Volunteer-A-Thon jest coroczną inicjatywą, polegającą na zaangażowaniu pracowników biur Groupon na całym świecie, w lokalne akcje wolontariackie. Pracownicy sami wybierają organizacje, którym pragną pomóc. Tegoroczna edycja zaangażowała ponad 2,500 wolontariuszy, którzy ustanowili rekord, przeznaczając 14 000 godzin na pomoc ponad 100. organizacjom non-profit, jednocześnie wspierając 90 społeczności na całym świecie, w tym 17 z Polski.
Zobacz również
Groupon w Polsce podczas miesięcznego projektu współpracował m.in. z: Fundacją Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, DPS Chemik, Federacją Polskich Banków Żywności, Kampinoski Parkiem Narodowym,Fundacją Znajdki, Klubem Mam na Bemowie, Stowarzyszeniem Serduszko dla Dzieci, Stowarzyszeniem Opieki nad Zwierzętami Nadzieja na Dom, OZ Fauna – Ruda Śląska, TOZ Schronisko dla Zwierząt w Mysłowicach, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach, Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska – Katowice Ochojec, Śląskim Bankiem Żywności, Muzeum Hutnictwa Cynku i Stali Walcownia.
– Po raz kolejny, jesteśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem zaangażowania naszych pracowników w pomoc potrzebującym. Nasz coroczny projekt „Volunteer-A- Thon” przerodził się w prawdziwe święto wspierania lokalnych społeczności – powiedział Krzysztof Wnęk, dyrektor zarządzający Groupon w Polsce, Holandii oraz ZEA.
Przez cały miesiąc zespoły Groupon rywalizowały między sobą. Najbardziej zaangażowany zespół miał okazję wygrać 10 000 dolarów wsparcia finansowego dla wybranej przez siebie organizacji charytatywnej oraz zdobyć, jedyną w swoim rodzaju, jeansową kurtkę Groupon Volunteer-a-Thon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z ponad 70% zaangażowaniem członków zespołu, jedynie w czerwcu, zwycięzcą tegorocznej edycji został team Groupon Shared Service Center w Indiach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing