Ubrani w czerwone koszulki i wyposażeni w niezbędne narzędzia ochotnicy z fabryki w Pudliszkach po raz kolejny zorganizowali działania na rzecz najbliższego otoczenia. Trwająca ponad dwie godziny akcja przyniosła efekty w postaci 250 kilogramów odpadów zebranych na terenie parku i alei lipowej w Pudliszkach oraz terenu wokół fabryki i parkingu. Zespołowa praca na rzecz środowiska naturalnego zakończyła się wspólnym świętowaniem przy słodkim poczęstunku. Tak po raz kolejny zespół jednej z najbardziej znanych fabryk ketchupów i gamy sosów do potraw świętował East ESG Week.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– W tym roku, w ramach ESG Week, ponad 30-osobowy zespół Pudliszki dołączył do 360 ochotników z różnych krajów obszaru East, by wspólnie zmieniać otoczenie i działać na rzecz planety – mówi Wojciech Roesler, Dyrektor Zakładu Produkcyjnego Pudliszki – Bardzo się cieszę, że tak liczny zespół ochotników z naszej fabryki postanowił wspólnie zadbać o tereny zielone okolic Pudliszki. Dzięki zespołowej pracy otaczająca przestrzeń stała się piękniejsza i bardziej przyjazna dla mieszkańców tej wielkopolskiej miejscowości.
Pracownicy Kraft Heinz łączą siły na rzecz czystej planety
To nie jedyne działanie, jakie społeczność Kraft Heinz Polska podejmuje na rzecz środowiska. W ramach East ESG Week również 50 pracowników warszawskiego oddziału Kraft Heinz zorganizowało akcję sprzątania nadwiślańskiego terenu. Zespół ubrany w odblaskowe kamizelki, 13 czerwca wspólnymi siłami zebrał 50 kilogramów odpadów.
– Ochrona środowiska naturalnego i odpowiedzialność społeczna to ważne wyznaczniki dla działań Kraft Heinz. Jestem ogromnie dumna z ochotników fabryki w Pudliszkach i warszawskiego oddziału Kraft Heinz, którzy zdecydowali się realizować misję naszej marki. W Kraft Heinz wyrażamy naszą odpowiedzialność w wielu wymiarach. Dołączenie do akcji #ESGWeekAtKraftHeinz jest na to najlepszym dowodem, na to, że losy środowiska są ważne zarówno dla naszej firmy, jak i dla pracowników – mówi Marta Pilczuk, Prezeska Kraft Heinz Polska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Inicjatywy takie jak sprzątanie świata są istotnym elementem w kontekście naszej strategii ESG – nie tylko przyczyniają się do ochrony środowiska i podnoszenia świadomości społecznej, ale także wskazują na zaangażowanie firmy i naszych pracowników w odpowiedzialne i zrównoważone podejście do biznesu. W ramach ESG week chcemy Tego typu aktywnościami edukować i inspirować do podjęcia podobnych działań w celu wspólnego budowania lepszej przyszłości dla naszej planety – mówi Anna Tarasiuk, Manager ds Strategii i budowania marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jedna z najbardziej znanych na świecie marek ketchupów i sosów do potraw, Kraft Heinz Company, podejmuje aktywne działania na rzecz środowiska naturalnego i zrównoważonego rozwoju. Niespełna rok temu firma zrezygnowała z plastikowych butelek na ketchup zastępując je butelkami papierowymi, które w 100% nadają się do recyklingu. Firma zadeklarowała osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 roku. Wzorem działań marki, również społeczność jej pracowników aktywnie działa na rzecz środowiska.
PS Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka. Kontekstowa kampania na ekranach DOOH
Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach.