W 2002 roku Gorzelnia Mariinsk, której historia sięga dekadę wstecz wypuściła na rynek pierwsze 38 butelek wódki Beluga. Siedem lat później Beluga weszła na międzynarodowe rynki, stając się liderem segmentu wódek super- i ultra-premium na całym świecie a od lipca mocnym krokiem wchodzi na rynek polski. Nie jest tajemnicą, że to jedna z najbardziej luksusowych i szlachetnych wódek na świecie, zdobywca prestiżowych nagród The Robb Report Award – Best of the Best 2013i 4th The Drinks Internation Top Trending Brands 2014.
Premiera marki odbyła się 2 grudnia w Klubie Niebo w Warszawie. Impreza w iście kosmopolitycznym stylu Beluga Moscow Winter pod patronatem medialnym Esquire i Playboy na pewno zostanie w pamięci Gości na długo.
Zobacz również
Wyborny kawior, ekstrawaganckie drinki na bazie BELUGA VODKA, śnieg, dużo złota, tańczące przy akompaniamencie skrzypiec, akordeonu i gitary klasycznej baletnice – to tylko wybrane smaki imprezy.
Wiele osobistości ze świata mediów i biznesu zaszczyciło wydarzenie swoją obecnością.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell