Założyciel Brand24 w książce “Rewolucja Social Media” porusza takie zagadnienia jak monitoring internetu, ochrona reputacji marki w sieci, social business czy obsługa klienta w mediach społecznościowych. Pokazane zostały także dobre praktyki budowy marki w internecie oraz analizy i pomiaru skuteczności działań promocyjnych.
Jak na znawcę świata social media, autor nie mógł zapomnieć o czymś nietypowym. Po raz pierwszy, na stronie internetowej promującej książkę pojawiła się zakładka „dla hejterów”, gdzie znajdują się gotowe sformułowania dla internetowych nienawistników. „Nie czytałem tej książki, ale mi się nie podoba.”, „Gościa ostatnio wszędzie pełno i jeszcze książkę napisał? Na pewno ghostwritera najął!”, „Suchar! Było! Meerman Scott o tym pisał!” – to tylko niektóre z nich. Oczywiście, żadne – jak to w przypadku internetowych hejterów – nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
Zobacz również
Szczegóły na stronie internetowej: rewolucjasocialmedia.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce