Premiera książki “Rewolucja Social Media” Michała Sadowskiego

Social media to już ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci pisze o markach. Zmieniły się najskuteczniejsze narzędzia i kanały dotarcia do klienta, modyfikacji uległ wzór utrzymywania relacji. Przewodnik po świecie mediów społecznościowych przygotował Michał Sadowski.
O autorze
1 min czytania 2012-12-07

Założyciel Brand24 w książce “Rewolucja Social Media” porusza takie zagadnienia jak monitoring internetu, ochrona reputacji marki w sieci, social business czy obsługa klienta w mediach społecznościowych. Pokazane zostały także dobre praktyki budowy marki w internecie oraz analizy i pomiaru skuteczności działań promocyjnych.

Jak na znawcę świata social media, autor nie mógł zapomnieć o czymś nietypowym. Po raz pierwszy, na stronie internetowej promującej książkę pojawiła się zakładka „dla hejterów”, gdzie znajdują się gotowe sformułowania dla internetowych nienawistników. „Nie czytałem tej książki, ale mi się nie podoba.”, „Gościa ostatnio wszędzie pełno i jeszcze książkę napisał? Na pewno ghostwritera najął!”, „Suchar! Było! Meerman Scott o tym pisał!” – to tylko niektóre z nich. Oczywiście, żadne – jak to w przypadku internetowych hejterów – nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Szczegóły na stronie internetowej: rewolucjasocialmedia.pl

NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj