Założyciel Brand24 w książce “Rewolucja Social Media” porusza takie zagadnienia jak monitoring internetu, ochrona reputacji marki w sieci, social business czy obsługa klienta w mediach społecznościowych. Pokazane zostały także dobre praktyki budowy marki w internecie oraz analizy i pomiaru skuteczności działań promocyjnych.
Jak na znawcę świata social media, autor nie mógł zapomnieć o czymś nietypowym. Po raz pierwszy, na stronie internetowej promującej książkę pojawiła się zakładka „dla hejterów”, gdzie znajdują się gotowe sformułowania dla internetowych nienawistników. „Nie czytałem tej książki, ale mi się nie podoba.”, „Gościa ostatnio wszędzie pełno i jeszcze książkę napisał? Na pewno ghostwritera najął!”, „Suchar! Było! Meerman Scott o tym pisał!” – to tylko niektóre z nich. Oczywiście, żadne – jak to w przypadku internetowych hejterów – nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Szczegóły na stronie internetowej: rewolucjasocialmedia.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta