Kreatywne, nieoczywiste, zabawne – jakie było prima aprilis 2024 w branży marketingowej? Sprawdź przegląd polskich i zagranicznych kreacji, które rzuciły nam się w oczy.
#1 Wstęp do Good Lood tylko dla piesków
W 2023 roku był pierwszy w Polsce Loodomat®, a tym razem sieć lodziarni przejęły psiaki. Good Lood ogłosił ważną zmianę. Firma podzieliła się w swoich social mediach informacją o tym, że zaprzestaje produkcji lodów dla ludzi i od 1 kwietnia rozpocznie tworzenie lodowych smakołyków dla psów.
Zobacz również
fot. Facebook
#2 Największe wyzwanie od LEGO w historii?
LEGO z okazji prima aprilis podzieliło się z fanami informacją o tym, że do asortymentu sklepów dołącza minionek, który mierzy 2,5 metra.
#3 Makaroniki od Lubelli
Marka Lubella pochwaliła się nowym produktem. To makaroniki, popularne ciasteczka, w trzech smakach: spaghetti bolognese, pesto i mac’n’cheese.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
fot. Facebook
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#4 Piwo Żywiec w kartonowym opakowaniu
Żywiec chciał być bardziej eko i zaprezentował nowe, kartonowe opakowanie piwa.
fot. Facebook
#5 Środkowe palce od Flying Tiger Copenhagen
Marka Flying Tiger Copenhagen ogłosiła, że chce wzmocnić pozytywne doświadczenia swoich klientów, dlatego wprowadza środki zapobiegawcze i środkowe palce z popularnych modeli dłoni będą do odbioru przy kasie.
fot. Facebook
#6 Renowacja „Stańczyka” Jana Matejki w Muzeum Narodowym w Warszawie
Muzeum Narodowe w Warszawie pokazało efekty renowacji popularnego „Stańczyka”.
fot. Facebook
#7 Lody pepperoni od Pizza Hut Polska
Pizza Hut Polska zaprezentowała nowy produkt. Mowa o lodach o smaku pepperoni.
fot. Facebook
#8 TeenAygo od Toyota Polska
Toyota Polska pokazała TeenAygo, czyli model auta skierowany specjalnie dla osób, które mają ukończone 16 lat oraz posiadają prawo jazdy kat. B1.
fot. Facebook
#9 Popularny stolik od IKEA w nowej wersji
IKEA zaprezentowała popularny stolik w nowej wersji. Jego blat z kwadratowego stanie się… okrągły.
fot. Facebook
#10 Fundusze Europejskie i dotacja na Aj Fona
Fundusze Europejskie odpowiadają na potrzeby konsumentów i prezentują dotację na Aj Fona. Oferta gwarantuje dotację do 110%, brak ograniczeń pod względem modeli i jest dostępna dla każdego.
fot. Facebook
#11 Oddech skrytki w limitowanym dropie od InPost
InPost wprowadziło limitowaną sprzedaż niecodziennego produktu. Do kolekcji sklepu dołączył oddech skrytki w słoiku.
fot. Facebook
#12 Nowa ogórkowa Inka
Kawa Inka pochwaliła się nowym smakiem. Kubki smakowe fanów Inki zadowoli smak zupy ogórkowej.
fot. Facebook
#13 Kosmiczna kawa od Costa Coffee Poland
Costa Coffee Poland przedstawia edycję limitowaną kawy. Chodzi o innowacyjny napój z ziaren zbieranych w kosmosie.
fot. Facebook
#14 Kebab dla niemowląt od Kebhouze
Brytyjski Kebhouze zamknął smak kebaba w słoiczku z jedzeniem dla niemowlaków.
fot. Instagram Kebhouze
#15 Pieluchy dla gołębi
Marka Armor All, która zajmuje się sprzedażą produktów do pielęgnacji samochodów, zaproponowała nowe rozwiązanie, które ma także chronić pojazdy. Mowa o pieluszkach dla gołębi.
#16 Przezroczysta kolekcja od IKEA Singapore
IKEA Singapore zaprezentowała kolekcję INVSBÅL, w skład której wchodzą m.in. przezroczysty kosz na bieliznę, przezroczysta ramka na zdjęcia, a także bezbarwne pudełka do przechowywania i przezroczyste stojaki na buty.
fot. IKEA
#17 Szampon od Heinz
Heinz celuje w nowy rynek. Prezentuje nowy produkt, jakim jest nawilżający i regenerujący szampon do włosów na bazie pomidorów.
#18 Buty w kształcie pudełka od adidas
Marka adidas, niczym Balenciaga, idzie ku oryginalności i prezentuje nowy model obuwia. Sneakersy mają kształt… pudełka.
fot. adidas
PS Automat z klopsami, ZGONiX czy Loodomat® – kto wygrał tegoroczne prima aprilis?
Za nami prima aprilis, dzień robienia żartów swoim znajomym czy rodzinie, ale w świecie marketingu to także chwila na szaleństwo z kreacjami. Postanowiliśmy wybrać te, naszym zdaniem, najciekawsze.