Nowy sklep zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i prezentuje najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W środku znajduje się 30 kas i 35 przymierzalni oraz bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi.
Sklep Primark w Galerii Młociny będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i artykuły wyposażenia domu. Klienci będą mogli kupić w nim także produkty Primark, wykonane z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu. Asortyment ten jest częścią inicjatywy Primark Cares, zgodnie z którą Primark, jako firma odpowiedzialna, chce sukcesywnie powiększać asortyment produktów wykonanych z materiałów ekologicznych oraz bardziej przyjaznych środowisku.
Zobacz również
Na zapleczu sklepu znalazły się przestronne przestrzenie dla pracowników, sprzyjające między innymi integracji. Takim miejscem jest “Recharge café”, czyli w pełni wyposażona kuchnia, utrzymana w jasnej kolorystyce, która została zaprojektowana w taki sposób, by służyć przyjaznej i rodzinnej atmosferze.
– Cieszę się, że możemy wreszcie otworzyć drzwi pierwszego sklepu Primark w Polsce i zaoferować „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” klientom z Warszawy oraz spoza stolicy. Chciałbym z tego miejsca podziękować całemu naszemu zespołowi, który ciężko pracował, abyśmy mogli jutro przywitać naszych klientów i umożliwić im zakupy w bezpiecznym dla wszystkich środowisku – powiedział Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska powiedział.
Sklep w Galerii Młociny to 382 lokalizacja sieci Primark, która działa na 13 rynkach. Primark po raz pierwszy wszedł na rynek Europy Środkowo-Wschodniej w 2019 roku, otwierając sklep w Lublanie w Słowenii. Firma ogłosiła także dalsze plany ekspansji w regionie – planowane jest otwarcie drugiego sklepu w Polsce w 2021 roku w Poznaniu, dwóch sklepów w Czechach – w Pradze w 2020 roku i w Brnie w 2022 roku oraz sklepu w Bratysławie na Słowacji w 2022 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing