Prince Polo z nową platformą komunikacji „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”

Prince Polo z nową platformą komunikacji „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”
Wystartowała platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. Kampania ruszyła 1 kwietnia br. i obejmuje działania TVC, digital oraz media społecznościowe i display.
O autorze
1 min czytania 2024-05-07

Gdzie najlepiej smakuje Prince Polo? Odpowiedź brzmi: wszędzie! Od morza aż po same Tatry! Czy to na górskim szlaku, nadmorskiej plaży, w cieniu drzew na skraju leśnej polany, na stadionie, przy herbatce z cytryną, czy na pokładzie kutra rybackiego. A jak go zjeść? Tu też opinie są podzielone. Właśnie stąd narodził się pomysł na najnowszą kampanię – „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”. Koncepcja komunikacji opiera się na pokazaniu, że wafelek Prince Polo jest dla każdego.

Głównym nośnikiem kampanii są dwa 30-sekundowe spoty, których bohaterami są Polacy w różnych sytuacjach, a łączy ich jedno – miłość do wafelka Prince Polo. Realizacja ich zajęła trzy miesiące preprodukcji i cztery dni zdjęciowe w ośmiu lokalizacjach. Nagrano dziewięć scenek, każdą z innym scenariuszem i obsadą.

– W nowych spotach Prince Polo skupiliśmy się na różnorodności i barwności naszego społeczeństwa. Wiemy, jak bardzo Polacy lubią się ze sobą spierać. Jednak pomimo tej niezgody jest coś, co od prawie 70 lat niezmiennie nas łączy i spaja, to miłość do wafelka Prince Polo. Czy wśród nas znajdzie się ktoś, kto kompletnie nie zgodzi się z tą opinią? Założę się, że tak! – mówi Daniel Czajkowski, Marketing Manager Chocolate, Mondelēz Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reżyserią spotów zajął się reżyserski duet ANDIAMO. Za produkcję spotów odpowiedzialne było Papaya Films. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Spark Foundry.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się