Pierwsze z wyróżnień to Gold Award dla „Płodnej Polki” w dwóch kategoriach: Overall oraz Best Debut. Kampania zdobyła 98 na 100 możliwych punktów. Procontent Communication odpowiada za kompleksową realizację projektu. W ciągu pół roku, zespół składający się z Aleksandry Adrian i Moniki Zgierun, wypracował ponad 900 publikacji na temat kampanii o łącznym zasięgu 8,5 mln oraz AVE 1,7 mln.
Drugie wyróżnienie za film edukacyjny dla kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”, prowadzonej przez Procontent Communication, to złoto w kategoriach Overall oraz Best Agency z wynikiem 98/100 punktów. Za realizację zwycięskiego projektu odpowiedzialna była Katarzyna Wlaś z Procontent Communication. Materiały wideo przygotował Newsrm.tv.
Zobacz również
Procontent Communication jest jedyną polską agencją, która znalazła się w rankingu TOP100.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce