W kategorii Overall agencja otrzymała najwyższe wyróżnienie – Platinium Awards, w Top 100 Communication Materials zajęła 23 miejsce, pokonując ponad 1500 projektów z całego świata, natomiast w Best Debut otrzymała Silver Awards.
W ramach współpracy z Saxo Bankiem, głównym zadaniem przed jakim stanął Procontent było zbudowanie od podstaw wizerunku marki na polskim rynku, spopularyzowanie wśród klientów transakcji walutowych na rynku Forex, a także pozycjonowanie jako eksperta CEO Saxo Bank Polska – dr Macieja Jędrzejaka. Do zadań agencji należy stała współpraca z najważniejszymi mediami biznesowymi, ekonomicznymi i ogólnoinformacyjnymi, prowadzenie strony saxobank247.pl, na której publikowane są komentarze dotyczące aktualnych wydarzeń polityczno-ekonomicznych i cykl video press release’ów, opracowanie strategii komunikacji prognoz kwartalnych, a także organizacja warsztatów inwestycyjnych oraz debat ekonomicznych skierowanych do inwestorów indywidualnych. Od lutego eksperci Saxo Bank byli obecni w mediach 4500 razy, komentując nie tylko wydarzenia ekonomiczne, ale wypowiadając się również na tematy dotyczące aktualnej sytuacji politycznej i społecznej zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Zobacz również
Saxo Bank jest globalnym bankiem inwestycyjnym z ponad 20 letnią historią. Cieszy nas, że działania komunikacyjne polskiego oddziału, będącego jednym z najmłodszych, zostały zauważone. Znalezienie się na podium jest dla nas dużym wyróżnieniem, świadczącym o tym, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi dr Maciej Jędrzejak, Dyrektor Zarządzający Saxo Bank Polska Spotlight Awards jest dorocznym konkursem skierowanym do firm z branży public relations oraz marketingu, organizowanym przez amerykańską organizację LACP. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji. Podczas tegorocznej edycji do konkursu zostało nadesłanych zostało ponad 1500 zgłoszeń z całego świata. Prace oceniane są pod względem pierwszego wrażenia, narracji, projektu graficznego, kreatywności, jasności oraz trafności przekazu.
Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół w składzie Piotr Plak i Joanna Sokołowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]