Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą

Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
„Autentyczni” to wyjątkowy format, którego bohaterami są osoby w spektrum autyzmu. Po przygotowaniu przez specjalistów, w ramach programu, uczestnicy będą mogli przeprowadzić wywiady z cenionymi i znanymi postaciami. Kampanii promującej towarzyszy spot „Siła w spektrum!".
O autorze
1 min czytania 2023-10-31

fot. TVN 

W programie „Autentyczni” weźmie udział blisko 50 osób zmagających się ze spektrum autyzmu. Te osoby, chcąc spróbować swoich sił jako dziennikarze, po merytorycznym przygotowaniu przez specjalistów, będą mieć okazję, aby w każdym odcinku porozmawiać z inną ciekawą osobistością ze świata kultury, polityki czy sztuki. W trakcie cyklu przygotowań uczestnicy otrzymują konieczną pomoc i wsparcie – wszystko po to, aby mogli poczuć się bezpiecznie i jak najlepiej odnaleźć się w nowej dla nich roli. 

W programie stworzono wyjątkową okazję do spotkania, podczas którego, zarówno zaproszone gwiazdy, jak i widzowie przed telewizorami, będą miały szansę lepiej poznać i zrozumieć sposób odbierania rzeczywistości przez osoby ze spektrum autyzmu. Znane i popularne osoby, które pojawią się w „Autentycznych” w charakterze gości i które w swoim życiu udzieliły już setek wywiadów, doświadczą zupełnie innej relacji z rozmówcą niż kiedykolwiek wcześniej. 

Wszyscy zaproszeni do projektu uczestnicy wspólnie wezmą udział w rozmowie z zaproszonym gościem, nad której przebiegiem będzie czuwał Maciej Stuhr. Po wcześniejszym zapoznaniu się z uczestnikami oraz ich indywidualnymi potrzebami, będzie pomagał im angażować się w rozmowę i brać aktywny udział w spotkaniach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera programu „Autentyczni” odbędzie się 1 i 2 listopada o 20:05 na antenie TVN. Gośćmi pierwszych dwóch odcinków będą Robert Makłowicz i Natalia Kukulska. 

PS Lidl Polska w trosce o osoby ze spektrum autyzmu oraz ich bliskich

Lidl Polska już od czterech lat zapewnia we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski “Ciche godziny” – rozwiązanie zwiększające komfort osób ze spektrum autyzmu oraz ich rodzin i opiekunów. Nie inaczej będzie podczas tegorocznego Światowego Dnia Świadomości Autyzmu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Ruszyła kampania społeczna #Neuroróżnorodni, której celem jest zwiększenie świadomości na temat spektrum autyzmu

W związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Świadomości Autyzmu (2 kwietnia), wystartowała kampania społeczna #NEURORÓŻNORODNI. Jej celem jest zwiększenie świadomości nt. spektrum autyzmu, w tym Zespołu Aspergera oraz wprowadzenie realnych zmian ułatwiających życie osobom w spektrum autyzmu. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się