Podczas dwudziestego pierwszego spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Elżbieta Kondzioła z LOVEMEDIA, Martyna Jacewicz z KHS oraz Dagmara Kokoszka-Lassota z Magic Social Media. Podczas spotkania zostanie także ogłoszony konkurs, w którym do wygrania będzie bilet na Forum IAB 2021.
Prelekcja I, godz. 15:05:
„Czym jest programatyczny zakup reklamy i jak bezpiecznie wykorzystać jego możliwości.”
Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA,sSzefowa Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska
Zobacz również
Programmatic umożliwia precyzyjne i efektywne targetowanie reklam internetowych, jednak z uwagi na otwarty charakter ekosystemu, wymaga stosowania zabezpieczeń w trakcie emisji. Podczas prelekcji zostanie przybliżony, zarówno początkującym jak i średnio zaawansowanym słuchaczom, ten model zakupu reklamy i jego możliwości.
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Jakie były wydatki na programmatic w Polsce i Europie?
- Jak wygląda udostępnianie powierzchni w modelu programatycznym?
- Jak zbudowany jest ekosystem programmatic?
- Jakie zmiany zachodzą w dostępie do danych?
- Na jakim poziomie jest bezpieczeństwo w automatycznym zakupie reklamy?
Prelekcja II, godz. 15:35: #NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„RTM czy marketing kontekstowy – jak nauczyć się rozróżniać te pojęcia”
Martyna Jacewicz, social media and digital manager, agencja KHS
Zaczniemy od teorii: czym jest RTM, a czym marketing kontekstowy. Jakie są między nimi podobieństwa i różnice? Następnie na konkretnych przykładach spróbujemy zrozumieć, kiedy mamy do czynienia z kontekstem, a kiedy działaniami real time. Prezentacja zakończy się wylistowaniem kilku pytań, które pozwolą w przyszłości łatwiej odróżniać RTM od innych działań marketingowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Dlaczego ten temat jest ważny i kto najczęściej popełnia błędy w rozróżnieniu RTM od marketingu kontekstowego?
- Czym jest real time marketing?
- Czym jest marketing kontekstowy?
- Jakie są podobieństwa i różnice między RTM a marketingiem kontekstowym?
Prelekcja III, godz. 16:05:
„Dlaczego Twoje reklamy na FB nie działają.”
Dagmara Kokoszka-Lassota, magic social media
Stawianie na reklamy na Facebooku nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, podczas prelekcji zostaną zaprezentowane najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i prowadzenia kampanii oraz przedstawione rozwiązania, jak robić to dobrze.
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Jakie są błędne założenia dotyczące reklam na Facebooku?
- Dlaczego czasami reklama nie działa, a kiedy reklama jest skuteczna?
- Jak wykorzystać reklamy dla Twojego biznesu?
Weź udział w majowej edycji DIMAQ Voice Online i wygraj bilet na Forum IAB 2021! To 3-dniowe święto marketerów, które odbędzie się 8-10 czerwca w formie online. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie forumiab.pl/
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.