ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych ICSC i ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. W tym roku konkurs zgromadził 216 zgłoszeń z 22 różnych krajów, które rywalizowały w 8 kategoriach.
Projekt „Alejka Ciekawostek” zwyciężył w kategorii Customer Services, pokonując osiem wyróżnionych zgłoszeń. W ramach koncepcji stworzyliśmy projekt wysłonięć, który wpisuje się w najnowszy trend na rynku centrów handlowych – retailtainment. W głównym pasażu centrum handlowego, w którym odbywa się renowacja wnętrz, przygotowaliśmy interaktywną instalację tworzącą oryginalny „salon doświadczeń”. Nietypowa przestrzeń łączy zakupy ze sztuką, edukacją i zabawą.
Zobacz również
Za realizację projektu odpowiada Valkea.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]