Promocja e-lady.pl poprzez Captcha advertising

Firma Vision Ads specjalizująca się w emisji reklam CAPTCHA, bedzie angażowała Internautów do pobierania Voucherów ze sklepu z bielizną damską e-lady.pl.
O autorze
0 min czytania 2012-11-16

Reklama będzie emitowana w modelu PPT (Pay Per Type), polegającym na rozliczeniu za 1 tysiąc poprawnie przepisanych sloganów reklamowych, które  pojawią się na stronach z kategorii: kobieta, lifestyle, zdrowie i uroda w miejscach, gdzie Internauta (aby np. dodać komentarz) musi zobaczyć reklamę a następnie ją przepisać. 

– E-lady.pl jest pierwszym sklepem internetowym wykorzystujacym CAPTCHA Advertising. Do tej pory z tego typu promocji korzystał m.in. MasterCard – Zegarki PayPass. Kampanie Vision Ads odnoszą bardzo dużą skuteczność, ponieważ angażują w 100% użytkowników w przekaz reklamowy. Ponadto osiągamy CTR’y na poziomie 6%-25% – mam tutaj  na myśli liczbę kliknięć do poprawnych przepisań sloganu reklamowego – mówi Kamil Telejko, Managing Partner Vision Ads. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj