Hendi, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz poprawić ich doświadczenia zakupowe, jest na etapie modyfikacji platformy sprzedażowej.
– Nasz partner planuje uruchomienie nowego serwisu online na wszystkich rynkach, na których dotąd dystrybucja odbywała się jedynie offline. Wymaga to także przygotowania nowej strategii promocji – zaznacza Robert Stolarczyk, prezes zarządu Promotraffic, jednej z czołowych polskich agencji digital marketingowych dla e-commerce i b2c.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PromoTraffic poprowadzi kompleksowe działania PPC i zajmie się obsługą kampanii na kilkunastu rynkach.
W pierwszej kolejności agencja zajmie się przejęciem i optymalizacją dotychczasowych kampanii reklamowych, wsparciem w poszerzaniu działalności na rynkach zagranicznych, a także stworzeniem i egzekucją strategii działań performance dla każdego z rynków. Równolegle zespół specjalistów PromoTraffic zajmie się zwiększeniem efektywności i skalowalności kampanii PPC oraz wsparciem w ramach rozwoju analityki internetowej, która ma zapewnić m.in. rozwój dodatkowych kanałów ruchu oraz rynków sprzedaży.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta