Naszym celem było zebranie 100 tysięcy w 4 tygodnie. W tym momencie założenia zostały zrealizowane, co niewątpliwie jest wielkim sukcesem. Jeśli zainteresowanie inwestorów się utrzyma, to przewidujemy zakończenie kampanii z jeszcze większą liczbą sprzedanych udziałów – komentuje Oskar Lis, CEO Prototype Hub
Środki pozyskane z kampanii spółka przeznaczy na budowę kolejnych modułów w platformie Prototype Hub (m.in. modułu automatycznej walidacji projektów), działania promocyjne w kierunku pozyskania kolejnych partnerstw i realizacji oraz rozbudowę zespołu o kolejnych developerów i projektantów.
Zobacz również
Sukces kampanii crowdfundingowej to dla nas możliwość rozwoju podstawowego produktu, jakim jest platforma e-commerce z zaawansowanymi funkcjonalnościami 3D. Dzięki temu proponujemy sprzedaż B2B do firm poszukujących innowacyjnego kanału sprzedaży, wzbogaconego akcją PR lub możliwości nisko kosztowego sprawdzenia popytu na dany produkt. Jesteśmy pierwszym w Polsce profesjonalnym marketspace’em w branży 3D. Chcemy przetrzeć szlaki, rozpowszechnić druk 3D i pokazać, ile korzyści płynie z tej technologii dla firm – tłumaczy Oskar Lis.
Prototype Hub pomaga firmom wykorzystać druk 3D w biznesie. Dostarcza kompleksowe rozwiązania e-commerce w branży druku 3D. Specjalizuje się w budowie sklepów 3D z zaawansowanymi funkcjonalnościami i tworzeniu zaawansowanych serwisów. Zapewnia też obsługę logistyczną zamówień i sprzedaż projektów 3D oraz wpiera klientów przy komercjalizacji praw autorskich przy niskich kosztach uruchomienia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing